افزایش قابل توجه ارزش کروس در رئال مادرید



  اخبارورزشی ,خبرهایورزشی ,تونی کروس

ارزش هافبک آلمانی پس از پیوستنش به رئال مادرید ۶۶ درصد افزوده شده است.

 به گزارش ایسنا به نقل از آس، تونی کروس پس از پیوستن به رئال مادرید به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شد. هافبک آلمانی در ۱۴ جولای ۲۰۱۴ در سانتیاگو برنابئو معرفی شد. بازیکن ۲۴ ساله  از بایرن‌مونیخ به تیم پایتخت‌نشین اسپانیا پیوست. مادرید برای این جابجایی ۲۵ میلیون یورو هزینه کرد و پس از گذشت سه سال مشخص شد این انتقال به نفع مادرید بوده است.

 

هافبک آلمانی در شرف چهارمین فصل حضورش در تیم اسپانیایی است. او زمانی که به چامارتین رسید ۴۲ میلیون یورو ارزش داشت اما مادرید برای جذب این بازیکن ۱۲ میلیون کمتر پرداخت کرد. با این حال ارزش کنونی هافبک آلمانی بر اساس سایت ترانسفر مارکت ۷۰ میلیون یورو ارزش دارد یعنی کروس در مدت حضورش در اسپانیا ۶۶ درصد به ارزشش افزوده شده است.

 

بازیکن کلیدی

کروس در سکوت کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. او اکنون به یکی از مهره‌های مهم زین‌الدین زیدان تبدیل شده است. هافبک آلمانی میانه میدان مادرید را در اختیار دارد. او سازماندهی،  پاس‌کاری وتوپ‌گیری می‌کند و خروج توپ را از دفاع به حمله آسان می‌کند. بازیکن آلمانی در حمله بازیکن اساسی است و دفاع به او نیاز دارد.

 

کروس از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت. اعتماد کارلو آنچلوتی را نخستین فصل جلب کرد. سرمربی ایتالیایی به او پست جدیدی داد و از او به عنوان هافبک دفاعی استفاده کرد. جدایی ژابی آلونسو از سفیدپوشان باعث شد آنچلوتی چنین مسئولیتی را بر عهده بازیکن آلمانی بگذارد. کروس در نقش جدید خود هیچ تجربه‌ای نداشت اما توانست به خوبی از عهده آن برآید.

 

حضور کاسمیرو باعث شد عملکرد کروس بیشتر به چشم آید و هافبک آلمانی چند متر جلوتر به کار خود ادامه دهد. وجود لوکا مودریچ در میانه میدان به همراه او و بازیکن برزیلی باعث شد که مادرید دو فصل پیاپی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود و فصل گذشته لالیگا را به همراه لیگ قهرمانان به دست آورد؛ اتفاقی که پس از ۵۹ سال رخ داد.

 

آمار کروس در این زمینه با پیراهن مادرید فوق‌العاده است. او دو لیگ قهرمانان، یک لالیگا، دو جام جهانی و یک سوپر جام اسپانیا به دست آورد. بازیکن آلمانی تاکنون ۱۴۷ بازی (۱۲.۵۱۱ دقیقه) برای مادرید به میدان رفته است. او در این مدت ۴۷ پاس گل داد و هفت بار دروازه حریفان را باز کرد.

 

عملکرد خوب هافبک آلمانی باعث شده است باشگاه منچستریونایتد برای فروش داوید دخئا به مادرید خواهان کروس باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------