شجاع‌- انصاری؛ زوج مورد علاقه برانکو!



  ااخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی , شجاع‌- انصاری

گویا برانکو معتقد است یکی از دو دفاع میانی تیمش باید چپ‌پا باشد.

به گزارش روزنامه خبرورزشی ؛ این حرف بدین معناست که جایگاه محمد انصاری چپ‌پا در ترکیب اصلی پرسپولیس تثبیت شده و باید سیدجلال حسینی و شجاع‌ خلیل‌زاده برای قرار گرفتن کنار این بازیکن رقابت‌ کنند!

 

روند بازی‌های دوستانه پرسپولیس در اوکراین هم نشان از علاقه ویژه برانکو به استفاده از شجاع خلیل‌زاده در ترکیب اصلی دارد.

 

مرد کروات ۲ سالی به دنبال خرید این مدافع مازندرانی بود و حالا که شجاع را به دست آورده، دلش نمی‌آید او را نیمکت‌‌نشین کند. برانکو در بازی‌های دوستانه‌ اوکراین هم همیشه از شجاع خلیل‌زاده به عنوان مدافع فیکس استفاده می‌کرد و به تناوب محمد انصاری یا سیدجلال حسینی را کنار این بازیکن می‌گذاشت!

 

روز بازی سوپرجام هم برانکو ۱۲ بازیکن را برای گرم کردن به زمین فرستاد که البته سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت ناگهانی اعلام کرد نمی‌تواند بازی کند!

 

چرا برانکو ۱۲ بازیکن را برای گرم کردن به زمین فرستاد؟ آیا مرد کروات از اول هم می‌دانست سیدجلال به بازی با نفت تهران نمی‌رسد؟

 

این‌ها سؤالاتی است که در ذهن همگان به وجود می‌آید. اینکه سیدجلال حسینی به بازی هفته اول لیگ مقابل فولاد خوزستان می‌رسد؟

 

قرار است جواب MRI شرایط سیدجلال را مشخص کند اما شنیدیم در صورت نظر مثبت پزشکان پرسپولیس باز کاپیتان اول مقابل فولاد خوزستان نیمکت‌نشین خواهد بود!

 

در اوکراین هم در بازی‌های دوستانه حسین ماهینی بازوبند کاپیتانی را بر بازو می‌بست و همین موضوع شایعاتی در اردوی پرسپولیسی‌ها به راه انداخت مبنی بر اینکه برانکو می‌خواهد همه به کاپیتانی این مدافع بوشهری عادت کنند!

 

اما برخی دیگر ضمن تکذیب این شایعات عنوان کردند خود سیدجلال حسینی در تمامی بازی‌های دوستانه یک‌ سال گذشته بازوبند کاپیتانی را به حسین ماهینی می‌بخشید و موضوع تازه‌ای نیست.

 

با این وجود شنیدیم به طور حتم پرسپولیس لیگ هفدهم را بدون کاپیتان سیدجلال حسینی شروع می‌کند؛ چه برسد و چه نرسد!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------