وکیل باشگاه تراکتورسازی: ۳ پرونده را مختومه کردیم/ از تیم امتیاز کسر نمی‌شود



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,تراکتورسازی تبریز

آرش نجفی وکیل باشگاه تراکتورسازی گفت: متأسفانه انتشار برخی اخبار و موضوعات که منطبق با واقعیت نیست و اظهاراتی که برخلاف مبانی و قوانین حقوقی است تنها موجب نگرانی هواداران و ایجاد اضطراب مضاعف می‌شود.

 به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه تراکتورسازی، آرش نجفی وکیل این باشگاه گفت: متأسفانه انتشار برخی اخبار و موضوعات که منطبق با واقعیت نیست و اظهاراتی که برخلاف مبانی و قوانین حقوقی است تنها موجب نگرانی هواداران و ایجاد اضطراب مضاعف می‌شود. هر مربی یا بازیکنی برای این که زودتر به طلب خودش برسد سعی می‌کند از طریق فضای رسانه نگرانی‌هایی ایجاد کند اما بسیاری از این اظهارات غیر واقعی است.

 

نجفی خاطرنشان کرد: درباره رمزی حکم حل اختلاف فیفا صادر شده که باشگاه باید به آن تمکین می‌کرد اما با توجه به بدهی سنگین ٢ میلیون دلاری که بلاتردید تنها حاصل بی‌درایتی مدیران قبلی بود ناچار شدیم پرونده‌ها را اولویت بندی کنیم و ازاین‌رو پرونده‌های پرخطر را در اولویت دستور کار کمیته حقوقی باشگاه قرار دادیم تا به هر نحو ممکن در حل‌ و فصل اختلاف و تسویه با بازیکنان اقدام لازم را به عمل بیاوریم.

 

تا کنون ٣ پرونده پر خطر را مختومه کردیم

وکیل باشگاه تراکتورسازی گفت: از حدود ۱۰ پرونده‌ای که در دستور کار بود پرونده آقای رمزی را به دلیل این که هنوز به کمیته انضباطی فیفا ارسال نشده بود در اولویت ششم قرار دادیم. تاکنون پرونده‌های پرخطر ازجمله لوپز، اولیویرا و ژائو ویلا را که بسیار خطرناک بودند با موفقیت خاتمه دادیم. گفته‌شده حکم کمیته انضباطی پارسال علیه باشگاه صادرشده است اما آرایی که صادرشده رأی اتاق حل اختلاف است که با حکم کمیته انضباطی متفاوت است و آثار آن نیز متفاوت خواهد بود.

 

حکم رمزی هنوز صادر نشده است

نجفی خاطرنشان کرد: آنچه موردنظر رمزی است و در آستانه صدور است، حکم کمیته انضباطی فیفا علیه باشگاه است و این حکم هنوز صادر نشده اما بعد از صدور حکم کمیته انضباطی یک ماه به باشگاه مهلت داده می‌شود که با بازیکن تسویه حساب کند و غیر از آن نیز می‌توان از این حکم به CAS اعتراض کرد.

 

با وکیل رمزی در تماسم

وکیل باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: شخصاً با وکیل رمزی در تماسم. او از باشگاه دلخور است که چرا او را را در اولویت نگذاشتیم ولی واقعیت این است با توجه به میزان سنگین بدهی چاره‌ای غیر از این نبود اما مساله کسر امتیاز یا بی‌توجهی باشگاه به موضوع رمزی به‌ هیچ‌ وجه صحت ندارد. ما به‌صورت تمام‌ وقت در حال پیگیری پرونده‌ها هستیم و با تلاش مدیران باشگاه تاکنون بیش از ٤ میلیارد تومان از این بدهی‌ها پرداخت‌شده است. امیدواریم باقی پرونده‌ها نیز به همین ترتیب حل شود. هواداران هم در این خصوص هیچ اضطراب و نگرانی نداشته باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------