کاستا: در یوونتوس دنبال قهرمانی در اروپا خواهم بود



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی ,داگلاس کاستا

خرید جدید یوونتوس ابراز امیدواری کرد که بتواند با این تیم به قهرمانی در لیگ قهرمانان و لیگ ایتالیا برسد.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاتزتادلواسپورت، یوونتوس در نقل و انتقالات تابستانی چند خرید خوب داشت که یکی از این بازیکنان، داگلاس کاستا بازیکن بایرن مونیخ بود.

 

کاستای برزیلی که در بایرن مونیخ با کارلو آنچلوتی رابطه خوبی نداشت و زیاد به او بازی نرسید، درباره حضور در یووه گفت: یک سال مانده به جام جهانی نمی‌توانستم تیم بهتری انتخاب کنم. می‌خواهم در تاریخ یوونتوس ماندگار شوم و بهترین بازی‌های خودم را ارئه دهم. باید بتوانم در مدت کم تا جام جهانی خودم را اثبات کنم.

 

او در ادامه صحبت‌های خود درباره هماهنگی با سایر بازیکنان یوونتوس گفت: من هر جا رفتم خیلی زود با مهاجمان دوست شدم و رابطه خوبی هم با آنها داشتم.در اورکاین با لوئیز آدریانو و در بایرن مونیخ با لواندوفسکی خیلی راحت بودم و کار کردم و امیدوارم در یوونتوس نیز با ایگواین چنین رابطه‌ای داشته باشم و بتوانیم بهترین همکاری ممکن را داشته باشیم.

 

کاستا در پایان درباره کار با آلگری گفت: آلگری مربی‌ای است که زیاد صحبت می‌کند و خیلی به جزئیات دقت دارد. او به توانایی من باور دارد و من مطمئنم که می‌توانم بهترین همکاری موجود را با او در تورین داشته باشم و امیدوارم نتیجه این همکاری بین من و آلگری به نتیجه خوب برای او و البته بازی بهتر من منجر شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------