آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

پیش‌بینی رایان گیگز درباره قهرمان لیگ برتر



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی  ,رایان گیگز

اسطوره منچستریونایتد معتقد است که منچسترسیتی شانس بیشتری نسبت به بقیه تیم‌ها برای قهرمانی در لیگ برتر دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میل، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ۱۰ روز دیگر شروع می‌شود و رقابت بسیار حساسی برای قهرمانی در برترین لیگ فوتبال جهان آغاز خواهد شد؛ لیگی که در آن تیم‌های مدعی زیادی در تابستان خودشان را تقویت کرده‌اند.

 

رایان گیگز اسطوره منچستریونایتد که ۱۳ قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه فوتبالی خود دارد، درباره پیش‌بینی خود از قهرمان این فصل رقابت‌ها، گفت: از نظر من منچسترسیتی نسبت به بقیه تیم‌ها شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ جزیره دارد. این تیم بسیار خوب تقویت شده و به نظر من چیزی برای قهرمانی کم ندارد.

 

البته در کنار سیتی باید از چلسی هم نام ببرم که آنها نیز تیمی مدعی هستند و ضمن حفظ بهترین بازیکنانشان توانستند چند بازیکن خوب جذب کنند و به نظر من این دو تیم نسبت به بقیه شانس بیشتری برای قهرمانی دارند.

 

هرچند ممکن است که صحبت‌های گیگز به منظور تحت فشار قرار دادن تیم‌های سیتی و چلسی در فصل جاری است تا به نوعی فشار روانی را از روی یونایتد بردارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------