صحبت‌های مبهم ناصر الخلیفه درباره آینده نیمار



   اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,نیمار

اظهارات رییس باشگاه پاری سن ژرمن ابهام را درباره آینده مهاجم برزیلی بیشتر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، آینده نیمار پس از اظهارات ناصر الخلیفه (رییس باشگاه پاری سن ژرمن) ممکن است تغییر پیدا کند. او در مصاحبه با Medi ۱ TV گفت: امضای قرارداد با نیمار؟ فکر می‌کنم این موضوع کمی سریع پیش رفته است. نیمار اکنون بازیکن بارسلونا است و باید دید چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد. به تمام قراردادهای باشگاه و بازیکنان احترام می‌گذاریم. ترجیح می‌دهم اکنون در این‌باره صحبت نکنم. امیدوارم در یک زمان دیگر در این‌باره صحبت کنم. نمی‌خواهم به درصد خاصی اشاره کنم. هر چیزی در زمان مناسب مطرح خواهد شد.

 

ناصر الخلیفه در ادامه افزود: نیمار یک ستاره در جهان فوتبال به حساب می‌آید ولی دوباره تکرار می‌کنم او بازیکن بارسلوناست. امضای قرارداد تنها به یک نام بستگی ندارد باید نحوه بازی‌اش را نیز در نظر گرفت. پاری سن ژرمن دوست دارد بازیکنان بزرگ را فرا بخواند تا بتواند به کمک مربیان تیم عناوین را فتح کند.

 

این اظهارات در حالی عنوان شد که مهاجم برزیلی قصد دارد به بارسلونا بازگردد و در تمرینات شرکت کند. رسانه‌های فرانسوی مدعی شده بودند نیمار پس از سفر به چین به پاریس می‌رود تا مراسم معارفه باشکوهی در این شهر برگزار شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------