پیام مبهم رونالدو به هوادارانش



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی  ,رونالدو

مهاجم رئال مادرید پیام مبهمی را برایش طرفدارانش فرستاد.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، کریستیانو رونالدو امروز (سه‌شنبه) در شبکه های اجتماعی فعالیت زیادی داشت. مهاجم رئال مادرید در ساعات اولیه امروز یک عکس از تمرین اختصاصی‌اش در مادرید منتشر کرد و عصر سه شنبه پیام مبهی را برای هوادارانش فرستاد. او در صفحه شخصی‌اش نوشت: مردم از درخشش من اذیت می‌شوند. حشرات تنها به لامپ های روشن حمله می‌کنند.

 

مهاجم پرتغالی که در تعطیلات به سر می‌برد دیروز (دوشنبه) به مادرید بازگشت تا به سوالات قاضی درباره فرار مالیاتی 14.7 میلیون یوروی اش توضیحاتی را ارائه دهد.  او  قرار بود از امروز تمریناتش را در والدبباس (محل تمرینات رئال مادرید) شروع کند اما این اتفاق نیفتاد. رونالدو شروع به تمرین کرد اما به تنهایی این کار را انجام داد و به کمپ تمرینی نرفت. بازیکن پرتغالی دوشنبه پس از حضور در دادگاه عکسی از خود منتشر کرد که در خانه اش به تمرین مشغول است.

 

رونالدو می‌خواهد به‌موقع خود را به بازی مهم مادرید برساند. سفیدپوشان سه‌شنبه هفته آینده در سوپرجام اروپا برابر منچستریونایتد قرار خواهند گرفت و او نمی‌خواهد این دیدار را از دست بدهد. بازیکن مادرید نیاز دارد تا دقایقی در این بازی به میدان برود تا بتواند از ابتدا تیمش را در سوپرجام اسپانیا برابر بارسلونا همراهی کند. ال کلاسیکو پس از سوپرجام اروپا در دو بازی رفت و برگشت در سانتیاگو برنابئو و نوکمپ برگزار خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------