آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

استقلالی‌ها: دروغ است، پرسپولیس ۲ میلیارد به یک بازیکن داد



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس

تصاویر ضبط شده برنامه ۹۰ نشان داد مهدی طارمی تنها بازیکن پرسپولیس نیست که اعتقاد دارد استقلالی‌ها قرارداد یک و نیم میلیاردی بسته‌اند و محسن مسلمان هم می‌گوید استقلال بازیکن ۳ میلیاردی دارد.

به گزارش روزنامه خبرورزشی ؛ مسلمان در تصاویری که عادل پخش کرد، مدعی شده بود استقلال برای خرید داریوش شجاعیان ۳میلیارد تومان متعهد شده است.

 

این حرف واکنش استقلالی‌ها را درپی داشت. یکی از مسئولان استقلال دیروز به خبرورزشی گفت: «از بازیکنان پرسپولیس خیلی دوستانه خواهش می‌کنیم وارد مسائلی که به آن‌ها مربوط نیست، نشوند. مگر ما فصل پیش که برخی بازیکنان پرسپولیس جدا از باشگاه، از یک اسپانسر هم پول می‌گرفتند، حرفی زدیم؟ مگر ما یک بار گفتیم فلان بازیکن پرسپولیس ابتدا در اردوی تیم ملی چندصدمیلیون چک شخصی یکی از حامیان مالی را گرفت و بعد حاضر شد برای مذاکره نهایی به باشگاه برود؟ ما برای داریوش شجاعیان پول رضایتنامه دادیم و رقم قرارداد بازیکنان‌مان هم کاملاً مشخص است.»

 

یکی از نزدیکان استقلال اما در تماس با خبرورزشی حرف‌های تندتری زد: «پرسپولیس فصل قبل به یک بازیکن خود ۱میلیارد و ۷۵۰میلیون تومان داد و با رفیق صمیمی همین آقای مسلمان ۲میلیارد تومان قرارداد بست و اگر آن‌ها به محسن مسلمان یک میلیارد دادند، دو دلیل بیشتر ندارد؛ یا مسلمان همین‌قدر می‌ارزد یا چون بلد نبود قرارداد حرفه‌ای ببندد، سر او کلاه گذاشته‌اند. در هر دو حالت باشگاه استقلال مقصر نیست.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------