قلعه‌نویی: نگرش بازیکنانم باید تغییر کند/ شکست هفته قبل گسترش فولاد ملاک نیست



 اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,امیر قلعه‌نویی

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: گسترش فولاد هفته نخست لیگ برتر، شکست سنگینی را تجربه کرد اما بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی با گسترش فولاد تبریز با تبریک روز خبرنگار بیان کرد: به اعتقادم خبرنگار از رکن‌های اصلی جامعه است، البته اگر حرمت قلم را حفظ کند چون مثل جامعه دانشگاهی است. اگر قرار است جامعه پیشرفت کند، خبرنگار می‌تواند تعیین کننده باشد. بنده، این روز را به خبرنگارانی که به فکر پیشرفت جامعه هستند، تبریک می‌گویم.

 

او درباره بازی با گسترش فولاد تبریز هم گفت:‌ هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما به نتیجه هفته قبل حریف توجه نمی‌کنیم. خودمان هم در دقایق آخر بازی قبل، دو امتیاز را از دست دادیم هرچند لیاقت کسب سه امتیاز را داشتیم. بنابراین فردا (جمعه) یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود. این که گسترش فولاد در بازی قبلی خود، چهار گل خورده را نباید ملاک قرار داد. ضمن این که لوکا بوناچیچ از مربیان خوبی است که به فوتبال ما آمده است.

 

سرمربی ذوب آهن ادامه داد:‌ ما پنج بازیکن کلیدی‌مان را نداریم و بازی قبل هم از لحاظ کمبود بازیکن لطمه خوردیم. البته جایگزین‌ها حتما با انگیزه بیشتری به میدان می‌روند چون بازی در اصفهان برگزار می‌شود و باید به دنبال سه امتیاز باشیم تا در جدول رده بندی عقب نیفتیم. اگر مهاجم هدف ما برسد، آینده خوبی را برای ذوب‌آهن می‌توانیم تصور کنیم. همه چیز اینجا ایده‌آل است. امیدوارم افتخارات در اصفهان را این بار با ذوب‌آهن تکرار کنیم. با این حال زمان می‌برد تا نگرش تیم را تغییر داد و بازیکنان مصدوم هم باید برسند.

 

قلعه‌نویی درباره تفکراتش در ذوب‌آهن بیان کرد: باید اینجا از زحمات حسینی و گل‌محمدی تشکر کنم. ذوب آهن تیم با ریشه‌ای است و هر مربی دوست دارد تفکرات خود را در آن پیاده کند. زمانی که مربی تیم ملی بودم، در مالزی برای ضربات پنالتی گلر را تغییر دادم و همه اعتراض کردند و این درحالی بود که هلند در جام‌جهانی با این کار مورد تشویق قرار گرفت. پس چیزی که مهم است فلسفه ما است و ما نیز دنبال بازی هجومی هستیم. در دیدار مقابل سیاه‌جامگان نیز می توانستیم پس از گل دوم، گل‌های بعدی را نیز به ثمر برسانیم که موفق نبودیم.

 

وی ادامه داد: باید به جای مالکیت دنبال فرصت‌ها باشیم تا بتوانیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. نگرش بازیکنانم باید تغییر کند تا فلسفه‌ مالکیت را تا زمانی که مناسب است اجرا کنند و در موقعی که روزنه‌ای برای گل‌زدن ایجاد شد، از آن نهایت استفاده را ببرند. هم‌چنین بازیکنان باید با شرایط تیم کنار بیایند. بسیاری از بازیکنان بزرگ بودند که در تفکرات من جایی نداشته‌اند اما در جای دیگر موفق بوده‌اند. ما سعی کردیم شاکله اصلی ذوب‌آهن را حفظ کنیم اما به علت تاخیر دو هفته‌ای تمرین‌ها و خستگی بازیکنان، با مصدومیت‌های متعددی روبرو شدیم.

 

قلعه‌نویی درباره قهرمانی اظهار کرد: من قول قهرمانی نمی‌دهم اما از همین روزهای اول به فکر جمع کردن امتیاز هستیم تا فاصله را با رقبای خود کم کنیم. راه زیادی در پیش رو داریم و باید نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

 

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره اجاره هنگفت ورزشگاه نقش جهان توسط مدیران سپاهان بیان کرد: ما از مسئولان استان انتظار همکاری داشتیم. آن‌ها باید به فک هواداران جوان ما که عمدتا جزو قشر غیرمرفه جامعه هستند نیز باشند. وسیله‌های نقلیه عمومی به طور کامل در اختیار ما نیست و هوادار برای رسیدن به فولادشهر اذیت می‌شود. هر باشگاه مشکلات خود را دارد اما از آقای سبحانی تقاضا دارم برای حل شدن این مسئله، هرچه زودتر چاره‌ای بیندیشد.

 

قلعه‌نویی در پایان درباره پیوستن نیمار به پاریسن ژرمن با پول‌های مالکان قطری این باشگاه تصریح کرد: ما باید کشور خود را ببینهیم. ما از اعراب ثروتمندتریم و باید قدر نعمت‌های خود را بدانیم. دغدغه یک مربی در زمستان این است که یک ورزشگاه مناسب برای بازی یا تمرین داشته باشد. ما برای سفرهای داخلی باید 3 یا 4 پرواز انجام دهیم. زمانی که بشیکتاش مدافع رئال یعنی په‌په را به خدمت می‌گیرد ابتدا پول دستمزد او را بدست می‌آورد. من دو ماه در لورکوزن بودم و شاهد درآمدزایی باشگاه‌های اروپایی از فوتبال بودم. آن‌ها از آب خوردن هم پول بدست می‌آورند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------