آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

گرانترین خرید های لیگ یک فرانسه؛ 5 بازیکن 460 میلیون یورو



   اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,نیمار

پنج خرید گرانقیمت لیگ فرانسه نزدیک به 460 میلیون یورو هزینه در بر داشته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، باشگاه پاری سن ژرمن بامداد جمعه نیمار را به عنوان بازیکن جدید خود اعلام کرد. مهاجم برزیلی با قراردادی به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو به تیم فرانسوی پیوست تا علاوه بر این که گرانترین بازیکن لیگ یک فرانسه شود عنوان گرانترین انتقال تاریخ فوتبال را نیز به خود اختصاص دهد.

 

پیش از این رکورد گرانترین ترین بازیکن لیگ فرانسه به ادینسون کاوانی تعلق داشت. مهاجم اروگوئه ای در فصل ۲۰۱۳ با قراردادی به ارزش ۶۴ میلیون یورو از ناپولی به پاری سن ژرمن پیوست اما پس از چهار سال جایگاه نخست را در این زمینه از دست داد.

 

پس از کاوانی نام آنخل دی ماریا دیده می شود. هافبک آرژانتینی پس از یک فصل ناموفق در منچستریونایتد تصمیم به ترک این تیم گرفت و به فرانسه سفر کرد. PSG  برای این انتقال ۶۳ میلیون یورو هزینه کرد. دی ماریا پیش از این با قراردادی به ارزش ۷۵ میلیون یورو از رئال مادرید به یونایتد پیوسته بود.

 

رادامل فالکائو نخستین بازیکن گرانقیمت لیگ فرانسه است که متعلق به پاری سن ژرمن نیست. مهاجم کلمبیایی در سال ۲۰۱۳ اتلتیکومادرید را ترک و با قراردادی ۶۰ میلیون یورویی به موناکو پیوست. این بازیکن دو فصل به صورت قرضی برای منچستریونایتد و چلسی بازی کرد، سپس دوباره در سال ۲۰۱۶ پیراهن تیم فرانسوی را بر تن کرد.

 

آخرین بازیکن این فهرست داوید لوییس است. مدافع برزیلی در سال ۲۰۱۴ از چلسی جدا شد و به PSG رفت. باشگاه فرانسوی برای این انتقال ۴۹.۵ میلیون یورو هزینه کرد. لوییس پس از دو فصل حضور در فرانسه دوباره به چلسی بازگشت.

 

از پنج خرید گرانقیمت لیگ فرانسه چهار بازیکن به پاری سن ژرمن اختصاص دارند. این تیم ۳۹۸ میلیون یورو برای جذب چهار بازیکن هزینه کرد اما هنوز نتوانسته است به هدف اصلی اش یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسد. در مجموع پنج خرید گران لیگ این کشور ۴۵۸.۵ میلیون یورو ارزش دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------