بیانیه وزارت ورزش درباره حضور دو بازیکن فوتبال مقابل رژیم صهیونیستی



 اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,شجاعی و حاج صفی

وزارت ورزش و جوانان در مورد حضور دو بازیکن فوتبال مقابل رژیم اشغالگر قدس بیانه ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت ورزش و جوانان در پی اخبار منتشره در مورد حضور دو ورزشکار ایرانی شاغل در یکی از تیم های اروپایی مقابل تیمی از رژیم صهیونیستی اعلام کرد:

 

 حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انتفاضه و مبارزه با صهیونیسم و حامیانش از ارکان اصلی سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران است و در همین راستا وزارت ورزش و جوانان با پیروی کامل از آرمان های امام راحل ( ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، رژیم نامشروع اسراییل را به رسمیت نمی شناسند و آن را به عنوان یک اصل خدشه ناپذیر نظام برای ترویج روحیه مبارزه  و اسلامی علیه صهیونیستها سرلوحه خود قرار داده است.

قهرمانان ایران اسلامی نیز در میادین بین الملی یاری و همراهی قاطع خود از مردم ستمدیده فلسطین را پهلوانانه اعلام کرده اند و این حرکت ارزشی امروز به فرهنـگ عمـومی  و جـهانی تبـدیـل شده است.

 

 در مورد اخیر هم وزارت ورزش  پس از دریافت اطلاعات و گزارش های لازم از فدراسیون فوتبال و سایر منابع در چارچوب اصول و مبانی سیاست خارجی نظام و حفظ منافع ملی تصیمات مقتضی را اتخاذ خواهد کرد.

 

همچنین مازیار ناظمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان درباره مصاحبه مدیر کل حراست این وزارتخانه درخصوص برخورد با ورزشکارانی که در ترکیب یک تیم اروپایی مقابل نماینده رژیم صهیونیستی بازی کرده اند، گفت: آقای عباباف مطلب خود را به این شکل بیان نکرده و قطعا تصمیم گیری در مورد این دو بازیکن ملی پوش در حیطه اختیارات فدراسیون فوتبال بوده و آن هم منوط به بررسی تمام جوانب و شنیدن اظهارات این ملی پوشان است.

 

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان افزود : این اقدام در هرصورت محکوم است ولی تصمیم نهایی و  مقتضی توسط فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان  اتخاذ خواهد گردید.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------