آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

کرانچار: با خوردن ۴ گل نمی‌توان چیز خاصی گفت/ باید به خریدهای جدید زمان بدهیم



 اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی ,کرانچار

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید دیدار مقابل پدیده از ابتدا خوب پیش نرفت و باعث شد این تیم متحمل سنگین شکستی شود.

به گزارش ایسنا، زلاتکو کرانچار پس از شکست سنگین مقابل پدیده در نشست خبری حضور یافت و اظهار کرد: بعد از چنین باختی نمی‌توان اظهار نظر خاصی کرد زیرا متحمل شکست سنگینی شدیم. اوضاع از همان دقیقه نخست بر خلاف آنچه می‌خواستیم پیش رفت.

 

وی افزود: گل اول از روی نقطه کرنر به ثمر رسید، گل دوم هم در اثر خطایی بود که روی رسول نویدکیا انجام شد اما داور اعلام نکرد. سعی کردیم به بازی برگردیم اما پدیده از شانس‌های خود استفاده کرد.

 

کرانچار تاکید کرد: باید از این شکست درس بگیریم، پدیده سزاوارانه به پیروزی رسید و به این تیم تبریک می‌گویم. تلاش می‌کنیم اشتباهات انفرادی را اصلاح کنیم تا در ادامه لیگ موفق باشیم. خوب شد که این اشتباهات اینجا اتفاق افتاد تا بتوانیم در ادامه لیگ معایب را جبران کنیم. فکر می‌کردم که بازی سختی داشته‌باشیم، پدیده تیم خوبی است و این را به بازیکنانم تذکر دادم. بازیکنانم این بازی را راحت تلقی کردند و اصلاحات لازم قطعا انجام خواهد شد.

 

کرانچار در رابطه با داوری مسابقه گفت: تنها انتقادی که به وی دارم در همان صحنه منجر به گل دوم پدیده بود. آوانتاژهای خوبی داد، البته مصدومیت بازیکنان پدیده هم بیش از حد زمان بازی را گرفت که این باعث شد ریتم بازی کند شود و نتوانیم سرعت بازی را بالا ببریم.

 

او درباره فعالیت تیمش در نقل و انتقالات و اینکه از تیمی که بسته راضی است یا نه، خاطرنشان کرد: از خریدها راضی هستم، به مرور این بازیکنان به ما اضافه شدند. تکنیک خوبی داریم ولی هنوز نیاز به زمان داریم. منتظر مروان حسین هستیم تا به زودی به ما ملحق شود تا با تیمی کامل مسابقات را ادامه دهیم.

 

وی در رابطه با هدفگذاری سپاهان در لیگ هفدهم گفت: این شکست هیچ خللی در هدفگذاری ما ایجاد نمی‌کند، تلاش می‌کنیم به صدر جدول نزدیک شویم و با کار و تلاش به این مهم خواهیم‌ رسید. هنوز هفته‌های زیادی باقی‌ مانده و ما می‌توانیم اختلاف خود را با تیم‌های صدر جدولی کمتر کنیم.

 

کرانچار درباره اینکه آیا فشار هواداران روی کار وی تاثیرگذار خواهدبود یا نه، گفت: هواداران آگاهند که بازیکنان جدیدی خریده‌ایم و باید به آنها زمان بدهیم. حسن جعفری، عزت پورقاز، یزدانی، آقایی و ... بازیکنان تازه‌واردی هستند که نیاز به زمان دارند. شکست سنگینی بود و از آنها عذر می‌خواهم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------