برانکو: هدفم کسب پیروزی‌های بیش‌تر است



   اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید هدفش در این تیم کسب پیروزی‌های هر چه بیش‌تر است.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین عصر شنبه پرسپولیس درباره دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی اظهار کرد: بازی با تراکتور اولین دربی بزرگ ما بود؛ با تیمی بازی کردیم که سال قبل سوم شد و از تیم‌های قدرتمند لیگ محسوب می‌شود. بازیکنان ما هم اراده و بزرگی خودشان را نشان دادند که از هیچ تیمی نمی‌ترسند حتی اشتباه شجاع خلیل‌زاده هم هیچ خللی در تیم ما ایجاد نکرد. این روح تیمی ما بود که باعث شد ببریم و با استحقاق در مقابل تراکتور به پیروزی برسیم. تراکتوری‌ها هم چند فرصت داشتند اما ما برد بزرگی به دست آوردیم.

 

برانکو درباره حضورش در یک موسسه خیریه هم گفت: امروز به بازدید از یک موسسه که چند کودک بی‌سرپرست را اداره می‌کند، رفتیم. ما به دعوت یک روحانی بسیار خوش‌اخلاق به این موسسه رفتیم که ایشان زحمات زیادی برای این کودکان می‌کشند حتی اموال شخصی‌اش را برای این کودکان هزینه کرده است.

 

برانکو در پاسخ به سوالی درباره پرونده مانوئل ژوزه هم گفت: این‌گونه مسائل را از من نپرسید چراکه من برانکو ایوانکوویچ هستم و به من ارتباطی ندارد.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش درباره بازی هفته آینده تیمش در برابر نفت تهران هم گفت: نفت تغییرات زیادی داشته است. آن چیزی هم که در کنفرانس خبری هم گفتم نفت آقای درخشان و آقای خورشیدی تیم بسیار خوبی را مهیای بازی خواهند کرد. آن‌ها استارت خوبی تا به حال زده‌اند. بازی پیش روی ما کاملا متفاوت خواهد بود و می‌دانیم که کار سختی پیش‌رو داریم.

 

برانکو درباره صحبت‌های یک خبرنگار تبریزی هم گفت: آن‌ها هواداران تراکتور هستند و دوست دارند تیم‌شان برنده شود مخصوصاً وقتی برابر پرسپولیس قرار می‌گیرند. من به این مسائل منفی نگاه نمی‌کنم. فضا بسیار خوب بود و بیش از ۵۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند. هواداران هم تیم خودشان را تشویق کردند و همه جای دنیا بعضاً مسائل حاشیه‌یی رخ می‌دهد.

 

او در ادامه درباره وضعیت مصدومان پرسپولیس هم گفت: فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا و محسن ربیع‌خواه با مصدومیت جزئی مواجه هستند. سیدجلال حسینی هم امروز به طور کامل با ما تمرین کرد.

 

یکی از خبرنگاران در این مصاحبه از برانکو پرسید شما در ۶۶ بازی که هدایت پرسپولیس را برعهده داشتید، ۱۳۶ امتیاز گرفته‌اید، نظرتان درباره این آمار چیست؟ که برانکو پاسخ داد: باید اعتراف کنم خیلی این مسائل آماری را حساب نمی‌کنم. هدف اصلی تیم من پیروزی برابر حریفان است اما خوشحالم که توانسته‌ایم بیش از ۸۰ درصد امتیازات را به دست بیاوریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------