اصفهانیان: کامرانی‌فر بخاطر حمایت ما موفق شد/ از این پس با دقت بیشتری داوران را انتخاب می‌کنیم



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,فریدون اصفهانیان

رییس کمیته داوران می‌گوید جوان‌گرایی کامرانی‌فر با حمایت او بوده و سپردن چینش داوری به کمیته داوران توسط فدراسیون فوتبال اعلام شده است.

فریدون اصفهانیان، رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا درباره استعفای حسن کامرانی‌فر از ریاست دپارتمان داوری اظهار کرد: این تصمیمی است که خود آقای کامرانی‌فر گرفته و من نیز به نظر ایشان احترام می‌گذارم. این اتفاق مساله‌ای است که در خانواده داوری فوتبال اتفاق افتاده است. به هر حال کامرانی‌فر زحمت خودش را برای داوری فوتبال ایران کشیده است. من نمی‌خواهم در این باره اظهار نظر کنم و اعضای فدراسیون و دبیرکل فدراسیون فوتبال بهتر می‌دانند که چه تصمیمی درباره استعفای کامرانی‌فر بگیرند.

 

رییس کمیته داوران درباره اظهار نظر حسن کامرانی‌فر که گفته بود "اصفهانیان تا الان درگیر شورای شهر بود و حالا که سرش خلوت شده دوباره به داوری کشور پرداخته است" اظهار کرد: به هر حال این حرفی است که کامرانی‌فر زده است. من مشغول کارهای دیگر بودم اما با این حال نظارت خود را بر داوری کشور داشتم. اکنون نیز می‌خواهم با خیال راحت‌تر و با درگیری کمتر به نظارت خود به داوری فوتبال ایران ادامه دهم. من نمی‌خواهم قشر داوری وارد حاشیه شود و این حرف کامرانی‌فر را نادیده می‌گیرم.

 

اصفهانیان درباره سپردن چینش داوران به کمیته داوران توضیح داد: در اساسنامه و آیین‌نامه‌ای که فدراسیون فوتبال دارد، آمده است که انتخاب داوران هر مسابقه‌ای در کشور به عهده کمیته داوران است. این کمیته نیز برای مدتی این مسئولیت را به عهده دپارتمان گذاشت اما اکنون با تصمیم فدراسیون فوتبال، دوباره این وظیفه به کمیته داوران محول شد. از این پس با دقت بیشتری داوران را انتخاب خواهیم کرد تا تیم‌های لیگ برتری کمتر از اشتباهات داوری متضرر شوند.

 

رییس کمیته داوران در پایان درباره قربانی شدن کامرانی‌فر برای جوان‌گرایی در عرصه داوری اذعان کرد: درست است که آقای کامرانی‌فر به دنبال جوان‌گرایی بود اما حمایت ما باعث شد که او در کارش موفق شود. به هرحال فعالیت‌های دپارتمان داوری زیر نظارت کمیته داوران است و حمایت‌ها و تصمیم‌های کمیته داوران است که باعث می‌شود تفکرات دپارتمان داوری اجرایی شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------