درخشان: مقابل کامل‌ترین تیم لیگ بازی کردیم/گل زودهنگام شیرازه تیم را از هم پاشید



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,حمید درخشان

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران معتقد است اگر تیمش در نیمه دوم گل زودهنگام دریافت نمی‌کرد می‌توانست مقاومت بیشتری مقابل پرسپولیس انجام دهد.

به گزارش ایسنا، حمید درخشان پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس عنوان کرد: فکر می‌کنم بازی نسبتا خوبی در نیمه اول انجام دادیم. پرسپولیس را خوب آنالیز کردیم. اما گل زودهنگام در نیمه دوم شیرازه تیم ما را از هم پاشید. هرچه از بازی می‌گذشت بازیکنانم تحلیل رفتند. طبیعی بود مقابل یک تیم آماده و سرحال بازی می‌کردیم. در مجموع ما اشکالاتی داشتیم که باید آن را برطرف کنیم. بضاعت‌مان همین بود و ا میدوارم در هفته بعد اشکالات را برطرف کنیم.

 

سرمربی نفت تهران درباره تقویت نفت در ادامه فصل بیان کرد: باشگاه باید کمک کند در غیر این صورت نمی‌توان کاری کرد. هر کاری ابزاری می‌خواهد. فوتبال یک فلسفه‌ای دارد و فلسفه‌اش این است باید ابزارهای لازم را داشته باشیم. ما کمترین زمان را در اختیار داشتیم و باید به این فکر باشیم که نیروهایمان را تقویت کنیم. در بعضی پست‌ها به دلیل مصدومیت جایگزینی نداریم. این برای تیمی که می‌خواهد در آسیا بازی کند خوب نیست. ما باید تا دندان مجهز باشیم. فوتبال با کسی تعارف ندارد.

 

اگر قوی نباشی، شما را له می‌کنند به همین خاطر مسئولان باشگاه باید به این موضوع توجه کنند و بازیکن بخرند. برای تیمی که هفته سوم را پشت سر می‌گذارد و مقابل پرسپولیس یک نیمه دوام می‌آورد نشان از رشد آن است. اگر امروز گل زودهنگام نمی‌خوردیم پرسپولیس به گل‌های بعدی نمی‌رسید. بازیکنانی داریم که هنوز با هم هماهنگ نشده‌اند. بنابراین تعویض‌های ما هم چندان تخصصی نیست. رفع کردن این نواقص زمان خواهد برد. ما اگر خرید نکنیم لطمات شدیدتری خواهیم خورد. امروز با تیمی بازی کردیم که به لحاظ بازیکن، تاکتیک و کادر فنی، کامل‌ترین تیم لیگ است و نماینده ایران برای کسب قهرمانی در آسیا خواهد بود. برای پرسپولیس باید احترام قائل بود. اما امروز بیشتر مشکلات ما در این بازی هویدا شد.

 

درخشان در مورد خالی بودن نام دو بازیکن در لیست ۲۰ نفره نفت توضیح داد: این دو بازیکن مشکل کارت بازی داشتند و دو بازیکن زیر ۲۳ سال نتوانستند در لیست قرار بگیرند. تلاش‌مان بر این است از بین ۴ جای خالی در لیست، بازیکن خوبی بگیریم اما الان نمی‌توانیم بازیکن داخلی جذب کنیم. تمام بازیکنان خوب جذب باشگاه‌ها شده‌اند و به دنبال گرفتن دو بازیکن خارجی هستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------