آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

زیدان: رونالدو آماده است/ دوست داشتم سوپر جام تک بازی بود



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,زین الدین زیدان

سرمربی رئال مادرید از آمادگی ستاره پرتغالی تیمش در آستانه سوپرجام اسپانیا خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید بامداد دوشنبه در دیدار رفت سوپرجام اسپانیا به مصاف بارسلونا خواهد رفت. زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: این دیدار تنها تفاوتش با فینال‌های دیگر در رفت و برگشت بودن است. برای فتح این جام باید در دو دیدار به مصاف هم برویم. من دوست دارم فینال تنها در یک بازی برگزار شود.

 

سرمربی رئال مادرید درباره حضور کریستیانو رونالدو در این بازی و ترکیب اصلی اظهار کرد: فردا (یک‌شنبه) این موضوع مشخص خواهد شد. همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند. بازیکن آسیب دیده‌ای وجود ندارد و از لحاظ جسمانی در شرایط کاملا خوبی قرار داریم. همه بازیکنان می‌خواهند بازی کنند اما من باید انتخاب کنم. رونالدو آماده است. او در شرایط خیلی خوبی قرار دارد. او در تعطیلات به سر می‌برد و تنها ۵ روز است که تیم را همراهی می‌کند اما با این حال تمرین‌های فشرده‌ای داشت و توانست خود را برای این بازی آماده کند.

 

زیدان در مورد بارسلونای بدون نیمار گفت: نمی‌دانم بارسلونا بدون او چگونه بازی خواهد کرد. هیچ بازیکنی مانند نیمار نخواهد بود چون نیمار، نیمار است و بازیکن خیلی خوبی است. بازیکنان دیگری که جایگزین مهاجم برزیلی شوند برای بارسلونا خوب بازی خواهند کرد. با این حال بازیکن خوب مانند نیمار کم است.

 

سرمربی فرانسوی درباره ارزش خود در نقل و انتقالات اظهار کرد: زیدان ارزش خیلی کمی دارد.

 

سرمربی مادرید در پایان به سازگاری ایسکو با BBC اشاره کرد و گفت: می‌تواند سازگاری داشته باشد. باید همه چیز را کنترل کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------