نشست مالک باشگاه نفت با درخشان و شاگردانش/ اعتصاب نفتی‌ها تمام شد



   اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,نفت تهران

بعد از نشست مالک باشگاه نفت با سرمربی و بازیکنان این تیم، تمرینات تیم از سرگرفته خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه نفت تهران، نادر گلرخسار، مالک باشگاه نفت با حمید درخشان و بازیکنان این تیم جلسه‌ای برگزار کرد تا مشکلات تیم را حل و فصل کند. حمید درخشان ضمن اعلام این خبر گفت: مشکلاتی وجود داشت و بازیکنان نفت، جمعه و امروز (یک‌شنبه) تمرین نکردند اما امروز جلسه بسیار خوبی با حضور مالک محترم باشگاه برگزار شد و با حرف‌هایی که بین ما و ایشان رد و بدل شد همه چیز حل و فصل شد و تیم عصر امروز تمرینات خود را از سر می‌گیرد.

 

درخشان افزود: در جلسه با گلرخسار، مسایل مختلفی مطرح شد. نشست صمیمانه و بسیار خوبی بود. ایشان تمام حرف‌های ما را شنیدند و برای رفع برخی مشکلات به ما قول قطعی و امیدوار کننده دادند و معتقد بودند که تیم باید در آرامش به کار خود بپردازد. جلسه خوبی بود. بنده در جلسه هم گفتم ای کاش این نشست زودتر برگزار می‌شد.

 

او در ادامه گفت: بازیکنان تیم هم جلسه‌ای به اتفاق کادر تیم با گلرخسار داشتند. ایشان تاکید کردند که در هفته آینده باشگاه اولین پرداختی خود را به تیم انجام خواهد داد. بچه‌ها درد دل‌هایی داشتند و گلرخسار هم حرف‌های‌شان را شنید و به آنها اطمینان خاطر داد که باشگاه در هفته آتی پرداختی خواهد داشت. تیم هم از عصر امروز تمرینات خود را از سر خواهد گرفت.

 

درخشان در پایان گفت: برای ما بسیار امیدوار کننده بود که مالک باشگاه تاکید کرد مشکلات و حواشی ناشی از آن حل و فصل خواهد شد تا تیم در آرامش برنامه‌های فنی خود را پیگیری کند و در جدال با دیگر تیم‌ها با تمرکز و بدون دغدغه به میدان برود.

 

در این جلسه عزتی کاپیتان نفت هم به نمایندگی از بازیکنان برخی از مسایل را با مالک باشگاه در میان گذاشت و برخی نفرات با تجربه دیگر تیم هم نکاتی را مطرح کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------