چین با لوزانو جهانی شد



 اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,والیبال چین

تیم‌ملی والیبال چین در آخرین دیدارش در مرحله انتخابی قهرمانی جهان در منطقه آسیا موفق شد سه بر صفر کره جنوبی را شکست دهد و جواز حضور در قهرمانی جهان را کسب کند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های انتخابی والیبال جهان در منطقه آسیا و از گروه B که از نوزدهم تا بیست و سوم مرداد ماه به میزبانی سالن رضازاده شهر اردبیل برگزار می شود، از ساعت ۱۵:۳۰ تیم ملی والیبال چین که هدایتش بر عهده رائول لوزانو است در آخرین دیدارش رو در روی تیم ملی والیبال کره جنوبی قرار گرفت و در پایان موفق شد سه بر صفر حریف خود را شکست دهد.

 

شاگردان لوزانو ضمن پیروزی در این بازی توانستند جواز صعود به مسابقات قهرمانی جهان را که در سال ۲۰۱۸ برگزار می شود کسب کنند.

 

والیبالیست های چین در سه ست پیاپی و با امتیاز های ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ بازی را به سود خود به پایان بردند.

 

تیم ملی چین پس از انجام چهار بازی با سه برد و یک باخت و کسب نه امتیاز توانست به عنوان سومین تیم از آسیا بلیط رقابت های جهانی را دریافت کند. کره جنوبی هم با سه بازی و سه باخت و کسب یک امتیاز در قعر جدول گروه B قرار گرفت و شانس صعود به مسابقات جهانی را ازدست داد.

 

تیم ملی کره جنوبی فردا(دو شنبه) از ساعت ۱۵:۳۰ در آخرین دیدارش به مصاف قزاقستان می رود.

 

در دیگر بازی مهم امروز(یک شنبه) تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدارش تز ساعت ۱۸ به مصاف قزاقستان می رود و می تواند با کسب پیروزی در این دیدار به همراه چین به مسابقات جهانی صعود کند.

 

در گروه B انتخابی والیبال قهرمانی جهان در منطقه آسیا، پنج تیم ایران، قزاقستان، چین، کره جنوبی و قطر حضور دارند و در پایان دو تیم برتر، مسافر رقابت های قهرمانی والبیال جهان ۲۰۱۸ می شوند. پیش از این تیم های استرالیا و ژاپن جواز حضور در این رقابت ها را کسب کرده بودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------