آخرین اخبار ورزشی

مایکل شوماخر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر توسط خانواده اسطوره سابق فرمول یک نورا تاجدینی

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند. وضعیت…

واکنش رسمی باشگاه استقلال نسبت به اظهارات مهرداد میناوند



   اخبارورزشی,خبرهای ورزشی ,استقلال

باشگاه استقلال نسبت به اظهارات مهرداد میناوند در تلویزیون واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات مهرداد میناوند در تلویزیوناظلاعیه‌ای صادر کرد .در اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است: جمعه شب گذشته در یکی از شبکه‌های تلویزیونی برنامه‌ای به صورت زنده پخش شد که صحبت‌های مهمان و مجری این برنامه باعث تاسف و تعجب بسیار باشگاه استقلال و هواداران میلیونی آن شد.

 

باشگاه استقلال به دلیل این که شان و جایگاه خود و هوادارانش را بالاتر از پاسخگویی به چنین فردی می‌داند ضمن محکوم کردن بی‌احترامی صورت گرفته در یک برنامه تلویزیونی اعلام می‌کند که به صورت رسمی و از طریق مراجع قانونی این مساله پیگیری خواهد شد.

 

ضمن این که از ریاست محترم سازمان صداوسیما و شورای نظارت بر صداوسیما به دلیل اهمیت جایگاه والای رسانه ملی تقاضای برخورد جدی و قاطع با مقصرین و تحریک‌کنندگان این بی‌حرمتی را دارد.

 

بدون تردید مدیران محترم رسانه ملی، به هیچ وجه انتشار بی‌حرمتی و بی‌اخلاقی را نپسندیده و انعکاس و رواج ارزش‌ها و اخلاقیات را وظیفه اصلی خود می‌دانند.

 

همچنین باشگاه استقلال از کلیه پیشکسوتان محترم و ارجمند در تمام رشته‌های ورزشی تقاضا دارد که اجازه دهند این موضوع روال طبیعی و قانونی خود را طی کرده و به سرانجام برسد و از وساطت کردن در مورد خاطیان خودداری کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------