کی‌روش: فروردین یک بازی تدارکاتی انجام می‌دهیم/ بازی با لهستان هرگز مطرح نبود



 اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,کی‌روش

سرمربی پرتغالی تیم ملی می‌گوید عملکرد کره‌جنوبی را به صورت جزئی زیر نظر دارد چرا که سرمربی و ایده‌های آن‌ها عوض شده است.

به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش که دیروز (دوشنبه) و پس از تعطیلات حدودا دو ماهه به ایران بازگشت، امروز در فدراسیون فوتبال حاضر شد و در جمع خبرنگاران پاسخگوی سوالات آن‌ها بود.

 

او اظهار کرد: همه چیز به صورت نرم و پیوسته جلو می‌رود و بازیکنان را از نزدیک بررسی و آنالیز می‌کنیم. سعی می‌کنیم عملکرد کره جنوبی را به صورت ریز بررسی کنیم چرا که مربی آن‌ها عوض شده و مطمئنا ایده‌ها و طرز نگرش متفاوتی نسبت به ما خواهند داشت و پیاده خواهند کرد.

 

سرمربی پرتغالی تیم ملی ادامه داد: در حال حاضر بسیار مثبت هستیم و بسیار جدی خودمان را آماده رویارویی با کره‌جنوبی می‌کنیم. مطمئنا می‌خواهیم با آمادگی کامل بهترین نتیجه را مقابل کره‌جنوبی کسب کنیم و بهترین بازی را هم ارائه دهیم.

 

کی‌روش درباره انتخاب نفرات جدید برای اردوی تیم ملی فوتبال گفت: همیشه این امکان وجود دارد ولی باید این را در نظر گرفت که اکثر شاکله تیم ما هفته‌های زیادی کنار هم بودند و در تمرین‌های زیادی با هم کار کردند. باید تصمیماتی بگیریم که تداوم داشته باشد. سعی می‌کنیم شرایط روتین تیم ملی را حفظ کنیم و از بازیکنانی استفاده کنیم که تجربه بین‌المللی دارند.

 

او در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای حفظ آمادگی تیم ملی مقابل کره‌جنوبی دارد و این که چه تعداد بازیکن از ابتدا در اردوی تیم ملی حضور خواهند داشت و لژیونرها چه زمانی در کره جنوبی به این تیم ملحق می‌شوند، گفت: از دید من منطقی نیست که بازیکنان لژیونر را از کشورهای خارجی به ایران بیاوریم و سپس راهی کره‌جنوبی شویم. آن‌ها مستقیما راهی کره می‌شوند و آنجا به ما ملحق خواهند شد. احتمالا ۲۳ بازیکن و حداکثر ۲۴ بازیکن را در این اردو همراه خواهیم داشت.

 

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا بازی تدارکاتی جدیدی علاوه بر دیدار با روسیه نهایی شده است گفت: همان طور که می‌دانید بازی با روسیه نهایی شده است. روی گزینه دوم کار می‌کنیم و برای فروردین سال آینده مذاکراتی داشته‌ایم تا این بازی‌ها نهایی شود.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا مذاکراتی برای انجام بازی دوستانه با تیم ملی لهستان داشته که گفته می‌شود آلمانی‌ها مانع از برگزاری این بازی در کشورشان شده‌اند؟ اظهار کرد: این بحث هیچ وقت مطرح نبوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------