باشگاه تراکتورسازی به جریمه ۱۵ میلیونی اعتراض می‌کند



 اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی , تراکتورسازی

باشگاه تراکتورسازی به جریمه ۱۵ میلیونی فدراسیون فوتبال که در قبال تماشاگران این تیم اعلام شد اعتراض کرد.

به گزارش ایسنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که باشگاه تراکتورسازی تبریز را به علت تخلف تماشاگرانش در دیدار با استقلال ۱۵ میلیون تومان جریمه کرد این باشگاه به این جریمه واکنش نشان داد و اعلام کرد به زودی فرجام‌خواهی خواهد کرد.

 

مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی در گفت‌وگو با ایسنا درباره فرجام‌خواهی تراکتورسازان تصریح کرد: ما مستندات و شواهدی را آماده کرده‌ایم تا برای فرجام‌خواهی به فدراسیون فوتبال بفرستیم. این جریمه ۱۵ میلیونی حق تراکتورسازی نیست زیرا هواداران ما نماد فوتبال آذربایجان هستند. ما تا یک هفته بعد از اعلام حکم وقت داریم که نسبت به این جریمه اعتراض کنیم.

 

او اضافه کرد: همه می‌دانند و مشاهده کردند که طرفداران تراکتورسازی چه فرهنگی دارند. آن‌ها یکی از پرشورترین هواداران ایران هستند. ما باید کاری کنیم که مردم برای تماشای دیدارهایمان به ورزشگاه بیایند. این نوع جریمه‌ها به این کار لطمه می‌زند و باعث سرد شدن مردم می‌شود. هواداران تراکتورسازی ظرفیت بالایی دارند و در بازی با استقلال مشاهده شد که هواداران‌مان تنها بازیکنان سرخ‌پوش را تشویق کردند. تشویق آن‌ها حتی به گونه‌ای بود که باعث شد بازیکنان‌مان انگیزه بگیرند و حتی فرزین گروسیان نیز بابت این نوع تشویق‌ها به وجد آمد.

 

پاینده در پایان افزود: ما تا اوایل هفته آتی اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال ارسال خواهیم کرد. هواداران ما ثابت شده‌اند و چنین رفتارهایی از آن‌ها بعید است. آن‌ها نماد فوتبال آذربایجان هستند و باشگاه تراکتورسازی به آن‌ها افتخار می‌کند. آن‌ها سرمایه‌های باشگاه هستند و نباید بگذاریم که تماشاگران با استادیوم‌ها قهر کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------