آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

بازگشت هزینه دیدارهای نمایندگان فوتبال ایران با تیم های عربستان در لیگ قهرمانان باشگاهای آسیا



 اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی  ,ذوب آهن اصفهان

پیشنهاد و پیگیری باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان و تلاش فدراسیون فوتبال ایران هزینه کلان تیم های ایرانی حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا برگشت خواهد شد.

به گزارش ایرنا باشگاه ذوب آهن اصفهان روز سه شنبه اعلام کرد: با پیشنهاد و پیگیری باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان و تلاش فدراسیون فوتبال ایران و همچنین با استخدام وکلای بین المللی، هزینه کلان تیم های ایرانی حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا برگشت خواهد شد.

 

این گزارش حاکی است؛ در آخرین جلسه دادگاه بین المللی ورزش ( CAS )، در پی شکایت فدراسیون فوتبال ایران، فدراسیون فوتبال عربستان به خاطر ممانعت از سفر نماینده های این کشور به خاک ایران پس از کشمکش های سیاسی میان دو کشور، محکوم شناخته شد.

 

باشگاه ذوب آهن اصفهان اضافه کرد: بر اساس حکم این دادگاه، فدراسیون فوتبال عربستان سعودی محکوم به پرداخت غرامت و هزینه های تحمیل شده به تیم های ایرانی در پی سفرهای بی مورد نماینده های ایران به کشور ثالث، شده است.

 

شایان ذکر است؛ با صدور این حکم و چنانچه با واکنش منفی کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه نشود، نمایندگان فوتبال ایران که درسالیان اخیر در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا حضور داشته اند، می توانند تمامی مبلغ هزینه ها و غرامت های خود را که برای سفر به کشور ثالث و رویارویی با نمایندگان عربستان سعودی پرداخت کرده اند، بازپس گیرند.

 

پیشنهاد و پیگیری این مساله و مطرح کردن این دادخواست در دادگاه مربوطه، توسط باشگاه ذوب آهن به جریان افتاده است.

 

به گزارش ایرنا، در پی تنش بین عربستان سعودی و ایران، فدراسیون فوتبال عربستان از سفر نماینده های این کشور به خاک ایران ممانعت کرد و خواستار برگزاری دیدارهای نمایندگان این کشور با نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا در کشور ثالث شد.

 

این تصمیم هزینه هایی را برای نمایندگان فوتبال ایران در برداشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------