گل‌محمدی: برای شکست نفت، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم



 اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,یحیی گل‌ محمدی

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: امیدوارم بتوانیم سه امتیاز بازی با نفت را کسب کنیم و برای این منظور، تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی، بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال،‌ اظهار کرد: در شرایطی هستیم که شاید از نظر امتیازگیری عملکرد خوبی نداشتیم. در سه بازی نخست، علی‌رغم این که می‌توانستیم حداقل پنج امتیاز داشته باشیم نتوانستیم امتیازی بگیریم.

 

اگر در ضربات نهایی دقت بیشتری داشتیم اکنون وضعیت ما بهتر بود. هدف‌مان در بازی فردا این است که با تمام وجود برای گرفتن سه امتیاز تلاش کنیم. مقابل تیمی قرار می‌گیریم که توانسته با تمام مشکلات چهار امتیاز بگیرد. باید بتوانیم از فرصت‌های‌مان خوب استفاده کنیم. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. برای گرفتن سه امتیاز تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم.

 

گل‌محمدی با انتقاد از رای کمیته انضباطی درباره فرزاد حاتمی، گفت: اتفاقی که در روز بازی با استقلال افتاد مورد پسند باشگاه نبود اما این که بخواهند باشگاه را از داشتن بازیکن محروم کنند رای خوبی نیست. ما خودمان مشکلات زیادی داریم که با صدور این رای و محرومیت بازیکن، مشکلات ما افزایش می‌یابد. فرزاد حاتمی مهره خوبی است که متاسفانه فردا او را در اختیار نداریم.

 

وی افزود: باید با مشکلات مبارزه کنیم و تا آخرین نفس و با تمام توان‌مان راه‌مان را ادامه خواهیم داد.

 

گل‌محمدی در خصوص حمایت همه‌جانبه هواداران از تیم امسال تراکتور نیز گفت: هواداران درک و شعور خود را به ما ثابت کردند و شرمنده آنها شده‌ایم چرا که شان و شخصیت آنها خیلی بیشتر از این حرف‌ها است. امیدوارم فردا بتوانیم با استفاده از حمایت خوب آنها زمین بازی را با سه امتیاز ترک کنیم. به خودمان می‌بالیم که چنین هواداران پرشوری داریم و روزی می‌رسد که از شرمندگی آنها در خواهیم آمد.

 

سرمربی تراکتور درباره وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام، گفت: از هیات فوتبال استان که نهایت همکاری را با ما دارند تشکر می‌کنم. کیفیت چمن بهتر از این نمی‌شود و از وضعیت آن راضی هستیم.

 

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: ما تاکنون یک گل زده‌ایم اما ۱۳، ۱۴ موقعیت خوب گلزنی خلق کرده‌ایم که این موضوع جای امیدواری است. هفته‌های گذشته نیز تمرینات گلزنی زیادی انجام داده‌ایم و امیدوارم فردا بتوانیم به موفقیت برسیم.

 

وی تاکید کرد: فرزین گروسیان همچنان دروازه‌بان مورد اعتماد ما است و فعلا درون دروازه خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------