آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

تراکتورسازی با درخشش ایرانپوریان از بحران فاصله گرفت



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,تراکتورسازی

تیم فوتبال تراکتورسازی امشب با درخشش ایرانپوریان برابر تیم نفت تهران به پیروزی رسید و پس از سه هفته ناکامی از بحران فاصله گرفت.

به گزارش ایرنا؛شاگردان یحیی گل محمدی که در چارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ برتر پنجشنبه شب از تیم نفت تهران در ورزشگاه یاگارامام پذیرایی می کردند با گل های محمد ایرانپوریان برابر حریف به برتری رسیده و موقتا از بحران خارج شدند.

 

محمد ایرانپوریان دردقیقه 21 درجریان بازی و دقیقه 90 ازروی نقطه پنالتی برای تیم تراکتورسازی گلزنی کرد و حامد آقایی نیز دردقیقه 82 تنها گل تیم نفت را درون دروازه تراکتورسازی جای داد.

 

شاگردان یحیی گل محمدی در تیم تراکتورسازی که در سه دیدار گذشته خود شکست خورده بودند این روزها تحت فشار زیادی بوده که به طور حتم با برتری مقابل تیم نفت قسمتی از این فشارها از روی تیم برداشته خواهد شد.

 

تیم تراکتورسازی که همواره یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر است درلیگ هفدهم با مشکلات عدیده ای از جمله ممنوعیت جذب بازیکن درابتدای فصل مواجه شد و لیگ را با شکست آغاز کرد و با برتری دراین دیدار موقتا از بحران خارج و به روزهای آینده امیدوار خواهد ماند.

 

درسوی دیگر این میدان حمید درخشان باتیم نفت که دیرتر از سایرتیم ها بسته شد پای به این رقابت ها گذاشت.

 

این تیم با توجه به این شرایط نتایج قابل قبولی درچهار هفته ابتدایی لیگ برتر کسب کرده است.

 

ترکیب تیم تراکتورسازی:

فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، شهرام گودرزی، محمد ایران پوریان، فاخر تهامی ، مهدی کیانی، محمد نوری، محمد ابراهیمی، مهدی شریفی و محمدرضا آزادی

 

ترکیب تیم نفت تهران:

میلاد فراهانی، فرید محمدی زاده، حامد آقایی، محمد نصرتی، سیدحسین حسینی، محسن بنگر، فرشاد هاشمی، علیرضا عزت کرامت، احمد امیرکامدار، علی زینالی و عیسی آل کثیر.

قضاوت این دیدار که در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد برعهده بیژن حیدری بود او با نشان دادن کارت زرد به مهدی کیانی و محمد نوری بازیکنان تراکتورسازی آنان را جریمه کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------