منصوریان: سن من بعضی‌ها را اذیت می‌کند/ جاده صاف کن قدیمی‌ها هستم/ باشگاه اولتیماتومی نداده‌ است



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی , علیرضا منصوریان

سرمربی استقلال گفت: ظاهرا شرایط سنی من حساسیت برانگیزه شده و برخی‌ را اذیت می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان پس از جلسه هیئت مدیره استقلال گفت: در جلسه امروز درباره همه مشکلات مباحث خوبی داشتیم. این مشکلات شامل امور مالی و حتی مسائل داخلی تیم می‌شد که در موردشان با اعضای خوب هیئت مدیره صحبت کردیم. هنوز منابع مالی بازیکنان تامین نشده و قرار شد دست به دست هم دهیم تا در این زمینه کمک کنیم. در خصوص مسائلی که تیم را اذیت می‌کند، هیئت مدیره گفته حاضرند کمک کنند. برخلاف سال گذشته احساس کردم اعضای هیئت مدیره بر این نظر هستند که برای نام استقلال تلاش کرده و کمک کنند.

 

وی در مورد تقویت کادر فنی تصریح کرد: صحبت از تقویت کادر فنی نبود، چون دستیار کی‌روش کنار من است. گزارش تلاش روزانه کادر فنی را در اختیار رئیس باشگاه قرار می‌دهیم. از هیئت مدیره تشکر می‌کنم که دغدغه آنها مانند ما بود. از اعضای هیئت مدیره خواستم به تیم نزدیک شوند، به خصوص جواد قراب در حوزه فنی به ما اضافه شود. وقتی این اتفاق بیفتد، با فراغ بال بهتری در بازی‌ها شرکت می‌کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه تیمش نتیجه نگرفته است، گفت: در دو فصل گذشته دو اتفاق داخل تیم داشتیم. فصل گذشته بخش اعظمی از کادر فنی و بازیکنان جابجا شدند. این فصل برای تقویت تیم 6 بازیکن آوردیم که 4 نفر از آنها ستاره هستند. چند بازیکن با قرارداد بلند مدت جذب کردیم. روندی که پیش‌بینی می‌کردم، هفته اول و دوم نیفتاد. هفته اول اتفاقات بازی با نفت آبادان بود و کمترین امتیاز برای بازی با استقلال خوزستان 3 امتیاز بود که به آن نرسیدیم. با توجه به عملکرد بازیکنان داخل زمین، می‌دانیم به آن نقطه اوج می‌رسیم و در کورس قهرمانی قرار می‌گیریم. رقبای‌مان را زیر نظر دارم و می‌دانم امتیاز از دست می‌دهند. امیدوارم بتوانیم در مسیر آینده نتایج قبلی را جبران کنیم. شرایط به گونه‌ای رقم می‌خورد که به آن نقطه خواهیم رسید.

 

منصوریان در رابطه با تغییر ترکیب تیمش در هر بازی گفت: شاید برای صدمین بار است که اعلام می‌کنم در لیگی فرسایشی قرار داریم و در دی ماه وقت نداریم به جوان‌مان فرصت داده و بگوییم خودش را نشان دهند. باید بکاریم تا برداشت کنیم. نمی‌توانیم با 11 تا 14 بازیکن کار را آغاز کرده و به پایان برسانیم. نمی‌‌توانیم سرمایه‌مان را روی 14 بازیکن بگذاریم. نگاه من به بلند مدت است. سال گذشته، مهدی رحمتی، امید ابراهیمی، کاوه رضایی بیشترین فشار را تحمل کردند و خیلی به میدان رفتند. ما ساختار کلی خود را حفظ می‌کنیم. شاید برخی از مربیان اعتقاد دارند که به 14 بازیکن فشار بیاورند، در صورتی که شاید در دی ماه آن کیفیت را نداشته باشند. من در تیم‌های قبلی ام با این روش چند سال جلو و هر بار در کورس قهرمانی قرار گرفتیم.

 

وی در خصوص اینکه گفته می‌شد بازی با پدیده آخرین فرصت او خواهد بود و هیئت مدیره به وی اولتیماتوم داده است، گفت: در هیئت مدیره چنین چیزی ندیدم و بنای آنها حمایت است. از هیئت مدیره تشکر می‌کنم که به مجموعه من اعتماد کرده و قول می‌دهم پاسخ اعتمادشان را بدهم. حواشی دور استقلال همیشه وجود دارد. اگر در گذشته حواشی بوده با حضور من 10 برابر شده است.

 

در گذشته، برخی از پیشکسوتان نبودند، اما دوره من همه کارشناس شده‌اند. سال گذشته، 500،600 مصاحبه دیدیم و امسال هم نزدیک به 150 مصاحبه می‌بینیم. وقت هم نداریم از نظرات و ایده‌های دیگران که بعضا ناخواسته آسیب روحی هم به ما می‌زند، استفاده کنیم. وقتی هر بار به انتهای سال می‌رسیم، به نقطه اوج خواهیم رسید. اولتیماتومی نبود بسیار جلسه خوبی بود. از معدود جلساتی بود که خیلی خوب بود و احساس امنیت داشتم. در این چند وقت نه در مطبوعات و نه فضای مجازی حضور نداشتم اما به من خبر می‌دهند که چه چیزهایی می‌گویند.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه صمد مرفاوی گفته که منصوریان ادبیاتش را تغییر دهد، گفت: او دوست من است، ولی نمی‌دانم منظورش چیست. من گفتم تا سال 1402 بازیکن داریم و سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. اگر من با شما صحبت نکنم، گله می‌کنید که بی‌احترامی کرده‌ام. وقتی صحبت می‌کنم، همه صحبت‌های من نقد می‌شود. در صحبتی که با هیئت مدیره داشتم به آنها گفتم همه مربیان گذشته را رصد کنید.

 

ظاهرا شرایط سنی من حساسیت برانگیزه شده و برخی‌ را اذیت می‌کند. نمی‌خواهم نامی برخی از رسانه‌ها را بیاورم اما بروید و ببینید که چه تعداد مصاحبه علیه من گرفته‌اند. اگر کسی را می‌خواهند، بگویند تا آدرس بدهم. عکس من را کنار رئیس جمهور قرار داده و گفتند رئیس جمهور باخت. من آدم راحتی هستم و دروغ نمی‌گویم. وقتی مجموعه شما را می‌بینم صحبت می‌کنم. اهل این نیستم که دنده عقب گرفته و کسی را زیر بگیرم و بروم!

 

منصوریان ادامه داد: فضایی علیه من درست کرده‌اند و پیشکسوتان را پیدا می کنند تا در مورد من صحبت کنند. پیشکسوتانی را پیدا کرده‌اند که آنها را چند سال پیش در ورزشگاه حیدرنیا دیده و برخی از آنها تمرین سلامتی می‌کردند. مخلص هوادارمان هستم که مرا می‌فهمد. ما برای تیم وقت می‌گذاریم اما زمانی که به ما توهین شده و تمسخر می‌کنند، عزم‌مان را جزم می‌کنیم که راه مان را برویم. ما این فرهنگ را تغییر می‌دهیم که بخواهند به مربی جوان توهین کنند. اگر مرا بسوزانید 20 سال دیرتر جای من را می‌گیرید. من آمده‌ام که جاده صاف کن قدیمی‌ها باشم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------