پیکه: استقبال‌مان از نیمار، دهن‌کجی به مدیران بارسلونا نبود!



   اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,جرارد پیکه

مدافع میانی بارسلونا تأکید کرد حرکت اخیر او و هم‌تیمی‌هایش برای استقبال از ستاره برزیلی پیشین آبی‌و‌اناری‌ها، نشانه‌ عدم رضایت‌ آنها از عملکرد مدیران باشگاه نبوده است.

به گزارش تسنیم، چند روز پیش عکس‌هایی از ستاره‌های بارسلونا از جمله لیونل مسی و جرارد پیکه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که آنها را در کنار هم‌تیمی‌ سابق‌شان نیمار نشان می‌داد، کسی که سه هفته پیش با جنجالی بزرگ و فسخ قراردادش با بارسلونا راهی پاری‌سن‌ژرمن شد و همراه با پدرش در لیست سیاه مدیران بارسا قرار گرفت. استقبال پیکه و هم‌تیمی‌هایش از نیمار در بارسلونا درست در همان روزی صورت گرفت که باشگاه بارسلونا از بازیکن برزیلی سابق خود شکایت کرد و خواهان پس گرفتن پاداش وفاداری شد که سال گذشته به او به خاطر تمدید قراردادش با آبی‌و‌اناری‌ها تا سال 2021 پرداخت کرده بود.

 

خوشگذرانی پیکه و هم‌تیمی‌هایش در کنار نیمار و نیز دنی آلوز - یکی دیگر از بازیکنانی که خروجش از نوکمپ در سال 2015 با برخی حرف و حدیث‌ها و انتقاد مدافع برزیلی علیه مدیران بارسلونا همراه بود - به مذاق برخی اعضای باشگاه خوش نیامده است، اما پیکه از حرکت خود و هم‌تیمی‌هایش برای استقبال از نیمار دفاع کرد.

 

پیکه امروز (پنجشنبه) در یک مرکز تفریحی در شهر بارسلونا به خبرنگاران گفت: ما به هیچ عنوان قصد نداشتیم به مدیران باشگاه ضربه بزنیم و از دست آنها ناراحت نیستیم اگرچه می‌دانیم عکس‌هایی که منتشر شده‌اند مسبب همه این جنجال‌ها هستند. ارسال شکایت‌نامه باشگاه علیه نیمار درست زمانی بود که ما و او در یک میهمانی بودیم. ما مجبور نیستیم که گوش به زنگ همه چیز باشیم، ضمن اینکه هیچ کسی ما را در جریان شکایت بارسلونا از نیمار نگذاشته بود. عکس‌هایی که منتشر شد عکس‌هایی عادی از چند بازیکن در کنار هم‌تیمی سابق‌شان بود که دوست بسیاری از آنها و اعضای کادر فنی است. آن عکس‌ها در یک جشن تولد گرفته شد و ما در کنار هم اوقات خوشی داشتیم.

 

   اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,جرارد پیکه

 

پیکه ادامه داد: اگر بازیکنان بخواهند به مدیران باشگاه پیامی بدهند آن را به صورت خصوصی به خود آنها خواهند گفت. مقارن شدن این اتفاقات سبب شده چیزهای بی‌اساسی درباره این موضوع گفته شود. ما به هیچ عنوان از دست مسئولان باشگاه عصبانی نیستیم و به هیچ عنوان آنها را به بی‌تعهدی نسبت به باشگاه متهم نمی‌کنیم. ما به تلاش‌های آنها برای انجام بهترین کار در بازار نقل‌وانتقالات جهت تقویت تیم اعتماد داریم. هنوز یک هفته دیگر به پایان بازار نقل‌وانتقالات باقی مانده است و باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------