تازه‌ترین دغدغه کی‌روش در آخرین پست فیس‌بوکی



 اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,کارلوس کی روش

کارلوس کی‌روش معتقد است تیم‌ملی هنوز به حمایت نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، خبرآنلاین نوشت: تیم ملی فوتبال ایران باید پنج شنبه و سه شنبه هفته آینده دو بازی نهایی خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی را مقابل کره جنوبی و سوریه برگزار کند. دیدارهایی که برای ایران جنبه تشریفاتی دارد زیرا تیم ملی صعودش را به جام جهانی قطعی کرده. با این حال کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی قبل از سفر به سئول، با انتشار متنی در فیس بوکش بار دیگر خواهان حمایت بیشتر از تیم ملی شد:

 

 

"تیم ملی با توفان‌های ویرانگری روبروست.

 

دوستان عزیز

ما باید به صعودمان به جام جهانی، وضعیت شکست ناپذیری‌مان، آمار کلین شیت و حضور در صدر رنکینگ آسیا افتخار کنیم و از آن خوشحال باشیم. دو بازی مانده به پایان دیدارهای مقدماتی، ایران توانست به عنوان تیم اول، صعودش را به این رقابت ‌ها قطعی کند و پس از برزیل به دومین تیمی تبدیل شود که به جام جهانی راه یافته است که دستاوردی فوق‌العاده محسوب می‌شود.

 

ما خودمان را برای تقابل با کره جنوبی و سوریه آماده می‌کنیم و می‌خواهیم به بهترین شکل و با افتخارآفرینی کار را به پایان رسانیم. سه ماه پس از صعودمان به جام جهانی، باید برنامه‌ای انگیزشی و چالشی وجود داشته باشد که توسط یک بودجه با ثبات و قوی تامین می‌شود. ولی متاسفانه وضعیت فعلی اینگونه نیست و اگر این حمایت در زمان مناسب انجام نشود و اگر اشتباهات گذشته را تکرار کنیم، در مسیر ناهموار گذشته گام برداریم، با توفان شن روبرو خواهیم شد.

 

دوستان عزیز

بالاتر از این وضعیت بی ثبات اقتصادی، ما با بادهای ویرانگر پیش بینی نشده و خطرناکی روبرو هستیم که به سمت ما می‌وزند. مطمئنا تیم ملی به این اتفاقات نیازی ندارد و بدون شک، هواداران و حامیان تیم هم انتظار چنین اتفاقاتی را ندارند. ما باید بر صحبت‌های انگیزشی رئیس جمهور روحانی، پس از صعودمان به جام جهانی ۲۰۱۸ تاکید کنیم:

 

۸۰ میلیون!

یک ملت!

یک ضربان قلب!

 

تنها با تامین به موقع منابع مالی می‌توان انگیزه لازم را در آماده سازی برای جام جهانی به وجود آورد و حس بردباری و کنار هم بودن را به وجود آورد تا در روسیه به دنبال رویاهایمان باشیم. فارغ از شرایطی که داشتیم، روحیه و ذهنیت تیم ملی همیشه "فراتر از انتظارات " بوده است و غیرقابل قبول و غیر قابل درک است که پاداشی مثل باقی اوقات به این تیم داده شود نه "فراتر از انتظارات" .

 

همه ما باید روی دیدار با کره جنوبی و سوریه تمرکز کنیم، همه برای تیم ملی!

کارلوس کی‌روش"

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------