صحبت از مربی بزرگ خارجی در روزهای بی پولی/ پولی هست به تیم بدهند!



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,حسن زمانی وعلیرضا منصوریان

عضو هیات مدیره استقلال پس از پایان نشست هیات مدیره اعلام کرد در صورت نتیجه نگرفتن منصوریان یک مربی بزرگ خارجی جای او را خواهد گرفت.

به گزارش مهر، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در حالی مدعی جذب یک سرمربی خارجی بزرگ به جای علیرضا منصوریان در صورت عدم توفیق در دو بازی پیش روی این تیم شد که پر واضح است مشکل بزرگ این باشگاه قبل از نتایج این تیم، مسائل مالی است. زمانی در حالی دم از جذب یک سرمربی بزرگ خارجی می‌زند که تیمش با گذشت ۵ هفته از رقابت‌های لیگ برتر هنوز دریافتی نداشته است. 

 

باشگاه استقلال اگر تنها باشگاه لیگ برتری نباشد که در پایان هفته پنجم هیچ پرداختی به بازیکنانش نداشته، لااقل یکی از معدود باشگاه‌هایی است که مشکلات مالی‌اش آنقدر بالا گرفته که نتوانسته تاکنون پرداختی داشته باشد.

 

در روزهایی که مشکلات مالی مهم ترین مشکل این باشگاه می‌نماید و هیات مدیره تاکنون توفیقی در رفع مشکلات مالی نداشته، به نظر می‌رسد اعضای این هیات مدیره بیشتر از آنکه به فکر رفع مشکل مالی این باشگاه که اصلی ترین وظیفه شان است باشند، به فکر رفع مشکلات فنی که بی شک بخشی از آن به مشکلات مالی باز می‌گردد هستند. 

 

در چنین وضعیتی عضو هیات مدیره استقلال مدعی حضور یک مربی بزرگ خارجی در استقلال است و بدون آنکه فکر کند پس از این ادعا این سئوال پیش می‌آید که اگر باشگاه استقلال برای مربی بزرگ خارجی پول دارد، چرا حق و حقوق بازیکنانش را پرداخت نمی‌کند و اگر چنین پولی در بساط این باشگاه نیست، چرا چنین وعده‌ای به هواداران داده می‌شود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------