سلطانی‌فر: گل نخوردن و نباختن تیم ملی روی حساب و کتاب بوده است/ امیدوارم حضور تاریخی در جام جهانی داشته باشیم



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,سلطانی فر

وزیر ورزش و جوانان گفت: فرایند گل نخوردن و نباختن در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه روی حساب و کتاب بوده است.

به گزارش تسنیم مسعود سلطانی‌فر درباره تساوی بدون گل تیم ملی ایران برابر کره‌جنوبی و رکورد 12 بازی بدون گل خورده در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه گفت: این مسئله نشان می‌دهد فرایند گل نخوردن اتفاقی نبوده و روی حساب و کتاب بوده است. امروز از دقیقه 55  بازی 10 نفره شدیم و بازی هم در کره برگزار می‌شد. با توجه به اینکه پیروزی در این دیدار برای کره‌ای‌ها فوق‌العاده مهم بود، انگیزه زیادی داشتند، اما توانستیم روند گل نخوردن و نباختن را ادامه دهیم.

 

وی افزود: این مسئله نشان می‌دهد که تمهیدات رئیس فدراسیون فوتبال، سرمربی و بازیکنان تیم ملی روی حساب و کتاب بوده و توانمندی آنها را نشان می‌دهد. امیدوار هستم در جام جهانی از گروه خودمان به شرط اینکه به قرعه بدی نخوردیم، بالا بیاییم. امیدوارم در بازی هفته آینده برابر سوریه هم نتیجه خوبی بگیریم. هر چند این دیدار برای ما تدارکاتی است.

 

وزیر ورزش اظهار داشت: نزدیک به 40 روز دیگر با تیم روسیه و یک تیم آفریقایی دیدار تدارکاتی خواهیم داشت. اردوهایی نزدیک به 70 تا 75 به همراه 4 دیدار تدارکاتی پیش بینی شده که در جهت آماده‌سازی تیم ملی موثر خواهد بود تا علاوه بر صعود تاریخی به جام جهانی، حضور تاریخی هم داشته باشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------