شمارش معکوس برای بارسا در نقل و انتقالات/ دی ماریا یا کوتینیو؟



   اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی , بارسلونا

بارسلونا در تابستان جاری نقل و انتقالات سختی را پشت سر گذاشت و حالا در آخرین ساعت‌ها برای جذب حداقل یکی از گزینه‌هایش تلاش می‌کند.

به گزارش مهر، شمارش معکوس برای تیم فوتبال بارسلونا آغاز شده و پنجره نقل و انتقالات تابستانی در حالی در آستانه بسته شدن است که هواداران ناین تیم هنوز نمی‌داند خرید بعدی چه کسی خواهد بود و اصلا نمی‌دانند خریدی در کار خواهد بود یا نه. تنها چیزی که مشخص شده این است که باید قید خرید پائولو دیبالا از یوونتوس را بزنند.

 

سران باشگاه کاتالانی نیم نگاهی به مهاجم آرژانتینی یووه داشتند تا در صورتی که نتوانستند کوتینیو یا دی ماریا یا هریک دیگر از گزینه‌هایشان را به خدمت گیرند برای جذب او تلاش کنند. اما مدیر اجرایی تیم تورینی اعلام کرده در زمان باقی مانده خبری از نقل و انتقال در یوونتوس نخواهد بود.

 

در نتیجه آبی و اناری‌ها دوباره تمرکزشان را روی کوتینیو و دی‌ماریا، تنها گزینه‌هایشان گذاشته‌اند. اما هیچ یک از آن‌ها واقعا توانش را ندارند تا کیفیت ترکیب بارسا را ارتقا دهند.

 

از گزینه‌های دیگر بارسا می‌تواند به لمار و محرض اشاره کرد، هرچند که بازیکن دوم، محرض، به لیورپول هم نسبت داده شده و مخصوصا اگر کوتینیو به بارسا برود، احتمال رفتن او بیشتر هم می‌‎شود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------