نخستین تمرین تیم ملی در تهران/ سردار به جمع ملی‌پوشان اضافه شد



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

تیم ملی فوتبال نخستین تمرین خود را با اضافه شدن سردار آزمون در تهران انجام داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران به محض بازگشت به ایران، با حضور در ساختمان (Performance Elite Center) تمرینات ریکاوری و بدنسازی خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کرد و سپس بازیکنان به استخر رفتند.

 

سردار آزمون که در لیست بازیکنان دعوت شده در دو مسابقه برابر کره جنوبی و سوریه بود و تیم ملی فوتبال را در کره به خاطر داشتن کارت زرد و محرومیت همراهی نکرده بود، به جمع ملی پوشان ملحق شد و در کنار دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت.

 

تمرینات تیم ملی فوتبال فردا (۱۲ شهریور ماه) از ساعت ۱۰ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود که ۳۰ دقیقه ابتدایی تمرین برای حضور رسانه‌های گروهی آزاد است. از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۱۵ خبرنگاران می‌توانند با بازیکنان و کادر فنی مصاحبه داشته باشند و سپس ۱۵ دقیقه از تمرینات ملی‌پوشان فیلمبرداری یا عکس گرفته و استادیوم را ترک کنند.

 

دوشنبه ۱۳ شهریور ماه، نشست خبری کارلوس کی‌روش پیش از دیدار برابر سوریه از ساعت ۱۶ در مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد و از ساعت ۱۸ تمرین تیم ملی فوتبال در زمین پژوهشگاه نفت آغاز می‌شود که ۱۵ دقیقه ابتدای تمرین برای حضور خبرنگاران آزاد است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------