آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

لیورپول برای فروش کوتینیو ۲۰۰ میلیون یورو می‌خواست



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی ,کوتینیو

مدیران بارسلونا درباره عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات توضیح داده‌ و مدعی شدند در خرید «کوتینیو» ناکام بودند، چون لیورپول برای فروشش ۲۰۰ میلیون طلب کرده است.

به گزارش مهر، پنجره نقل و انتقالات فوتبال اروپا بسته شد و فلیپه کوتینیو در نهایت نتوانست به تیم فوتبال بارسلونا ملحق شود. «آلبرت سولر» و «روبرت فرناندس» مدیران بارسلونا، توضیحاتی درباره دلیل انجام نشدن این انتقال داده‌اند.

 

سولر در گفتگو با خبرنگاران گفت: لیورپول روی کوتینیو ۲۰۰ میلیون یورو قیمت گذاشته بود و به همین دلیل بود که تصمیم گرفتیم این انتقال را منتفی کنیم. این باشگاه و مدیرش چنین ریسک‌هایی نمی‌کنند. به هر حال ما در حالی در بازار نقل و انتقالات دنبال بازیکن بودیم که همه می‌دانستند پول زیادی داریم. در نتیجه توقعات مالی را بالا می‌بردند.

 

سولر در ادامه گفت: وقتی نیمار درباره پیشنهاد پاری‌سن ژرمن گفت می‌دانستیم او می‌رود. شایعات درباره او در ماه جولای آغاز شد. اما از آن زمان من و مدیر باشگاه هیچکدام پیامی نداشتیم. چیزی که مطبوعات می‌نویسند درست نیست.

 

روبرت فرناندس، مدیر ورزشی بارسا هم گفت: «عثمانه دمبله» بازیکن جوانی است و با انگیزه‌ای زیاد به تیم آمده است و ما انتظارات زیادی از او داریم. درباره «پائولینیو» هم همین‌طور. او در ازای ۴۰ میلیون یورو به اضافه پاداش‌هایی به تیم آمده است و می‌تواند در ۳ پست مختلف بازی کند. شکی ندارم پائولینیو کاری می‌کند که از او استقبال خوبی کنند.

 

او در ادامه گفت: درباره «دلوفئو» هم بازی‌هایش  در اورتون و میلان را دیدیم و به این نتیجه رسیدیم که با استفاده از بند قراردادش که به ما اجازه می‌داد دوباره او را بخریم، این کار را انجام دهیم. درباره «سمدو» هم چندین گزینه داشتیم، با مربی صحبت کردیم و او ترجیح داد سمدو را بخریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------