ایمن حکیم: اراده و عزم ما بر شکست ایران است/ بارها به ما ظلم شده اما تبانی نمی‌کنیم



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,ایمن الحکیم

سرمربی تیم ملی سوریه ابراز امیداوری کرد که تیمش به همراه ایران به جام جهانی روسیه راه یابد.

به گزارش ایسنا، ایمن الحکیم، سرمربی تیم ملی سوریه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی ایران و سوریه اظهار کرد: راه خیلی سختی تا اینجا داشتیم. با توجه به مشکلاتی که در این راه داشتیم، به اینجا رسیدیم. تیم ایران خیلی خوب است. استحقاق این مرحله و جایگاه را دارد. می‌دانستیم که ایران حتما صعود می‌کند و از این مساله خوشحالیم. امیدوار هستیم با توجه به تمام مشکلات و سختی‌ها که در راه‌مان بود، ان‌شاءالله همراه ایران به جام جهانی صعود کنیم.

 

او در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلات تیم ملی سوریه، آیا می‌توانند به جام جهانی صعود کنند گفت: مشکلات ما را دیدید. در طول این مسیر دشواری‌های زیادی داشتیم اما با کمک خدا و همت بازیکنان به اینجا رسیدیم. بازی به بازی مصدومان و مشکلاتی داشتیم اما بازیکنان بعد از رسیدن به این‌جا هم‌قول و هم‌قسم شدند که از این مرحله صعود کنند و به مرحله بعد بروند.

 

سرمربی سوریه درباره خط دفاع تیم ملی ایران و شباهت آن به خط دفاعی پرسپولیس که عمر سوما توانست به آن گلزنی کند خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مساله این است که بازیکنانم استحقاق بازی مقابل ایران را دارند. نتایجی داشتیم که توانستیم به تیمی سه گل بزنیم. اگر مشکلات برای ما پیش نمی‌آمد به همراه ایران به جام جهانی می‌رفتیم. ابتدا سعی می‌کنیم گل نخوریم و سپس به گل برسیم.

 

حکیم درباره پاداشی که یکی از رستوران‌داران سوری برای بازیکنان این تیم در صورت صعود به جام جهانی در نظر گرفته گفت: از این حرف‌ها زیاد است. استحقاق بازیکنانم بیش از این است. برای بازیکنان سوریه مهم نیست که به آنها چه چیزی می‌دهند. فکر بازیکنان و ما روی این است که ایران را ببریم و به جام جهانی برویم. برای این بازی آماده هستیم.

 

او در پاسخ به این سوال که تا چه حد امیدوار به شکست ایران است تاکید کرد: نمی‌توانم این را بگویم. ما استحقاق بازی مقابل ایران و صعود به جام جهانی را داریم اما همه چیز دست خداست و اراده و عزم ما بر شکست ایران است و به خدا توکل کردیم تا نتیجه نهایی را بگیریم و به جام جهانی برویم.

 

حکیم درباره اظهارات متفاوت از سوی برخی از رسانه‌ها و حتی زیاد شعبو، بازیکن سابق پرسپولیس و سوریه مبنی بر این که امکان تبانی وجود دارد و هیچ اشکالی ندارد ایران برای صعود سوریه به جام جهانی کمک کند گفت: تمام این صحبت‌ها در حد شایعه است و چیزهایی است که به ما نسبت می دهند. در تیم من چنین چیزی نیست. ما به مسائل فنی فکر می‌کنیم. این حرف‌ها از طرف کره بوده یا هر جای دیگری، به ما ربطی ندارد. تمرکز ما روی این است که بازی را ببریم و اگر ببریم استحقاق آن را داشتیم. بارها و بارها به ما ظلم شده اما چنین چیزی وجود ندارد و ما به مسئال فنی فکر می‌کنیم.

 

او همچنین درباره استفاده از عمر سوما مقابل تیم ملی ایران و عملکرد ضعیف این بازیکن مقابل قطر گفت: همه بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند. تمام بازیکنان سوریه مثل هم هستند و ان‌شاء‌الله که ما بهترین بازیکنان را به میدان می‌فرستیم و فقط روی این مساله تمرکز می‌کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------