تمرین شاداب بازیکنان تیم ملی فوتبال پیش از دیدار با سوریه



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,تیم ملی فوتبال

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از برگزاری دیدار برابر سوریه امروز (دوشنبه) درحالی برگزار شد که بازیکنان با روحیه ای شاد در این تمرین شرکت داشته و پرانگیزه نشان دادند.

به گزارش ایرنا؛ در این تمرین که از ساعت 18:20 در زمین پژوهشکده صنعت نفت تهران برگزار شد، 25 بازیکن شرکت داشته و زیر نظر کادر فنی آخرین نکات به منظور رویارویی با تیم ملی سوریه را مرور کردند.

 

«مرتضی پورعلی گنجی» و «سید جلال حسینی» به دلیل مصدومیت در تمرینات گروهی شرکت نداشته و زیر نظر بدنساز تیم تنها دور زمین دویدند البته مشخص نیست پس از خروج خبرنگاران از محل این تمرین درتمرینات گروهی شرکت خواهند کرد و آیا از این دو در بازی فردا استفاده خواهد شد یا خیر.

 

ملی پوشان با انجام حرکات کششی و کار با توپ تمرین امروز را آغاز کردند، سپس بازیکنان به چند گروه تقسیم و آقا وسط بازی کردند.

 

«سامان قدوس» که به تازگی به تیم ملی دعوت شده است، با کمک «سردار آزمون» با شیوه تمرینات تیم ملی آشنا و در آن شرکت داشت.

 

«کارلوس کی‌روش» سرمربی تیم ملی علاوه برنظارت، در تمرین امروز مشارکت کرده و همپای بازیکن روپایی زد.

 

تیم ملی ایران که درگروه A رقابت های انتخابی جام جهانی با تیم های چین، سوریه، کره جنوبی، قطر و ازبکستان هم گروه است، پیش از این صعود خود به رقابت های جام جهانی2018 روسیه را قطعی کرده است.

 

این تیم درآستانه ثبت رکوردی تاریخی است و چنانچه برابر تیم ملی سوریه گلی دریافت نکند، نامش به عنوان تیمی که در دور مقدماتی راهیابی به مسابقات جام جهانی گلی دریافت نکرده است، در تاریخ فوتبال جاودانه خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------