رونالدو دیگر نمی‌تواند به بیل و بنزما اعتماد کند



   اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,رونالدو

مهاجم ولزی و فرانسوی رئال مادرید در نبود ستاره پرتغالی نمی‌توانند گلزنی کنند.

 به گزارش ایسنا و به نقل از آس، کریستیانو رونالدو مهم‌ترین بازیکن رئال مادرید و برترین گلزن باشگاه است. زمانی که در میدان حضور ندارد (به خاطر آسیب دیدگی یا محرومیت) این موضوع کاملا آشکار می‌شود. از لحاظ تئوری باید کریم بنزما و گرت بیل در نبود رونالدو گلزنی کنند اما این اتفاق نمی‌افتد. از زمانی که BBC در مادرید حضور داشتند مهاجم پرتغالی ۳۹ بازی را از دست داده است. بیل و بنزما در فصل ۱۴-۲۰۱۳ توانستند نبود رونالدو را جبران کنند. مهاجم ولزی ۹ و بنزما چهار گل به ثمر رساند. مهاجم فرانسوی به اندازه آنخل دی‌ماریا، آلوارو موراتا و ایسکو گلزنی کرد. بیل تنها در این فصل و فصل ۱۶-۲۰۱۵ بیش از دیگر مهاجمان در نبود رونالدو گلزنی کرد.

 

در بقیه فصل‌ها خامس رودریگس (۱۵-۲۰۱۴)، موراتا (۱۷-۲۰۱۶) و کارلو آسنسیو (۱۸-۲۰۱۷) این کار را انجام دادند. بنزما بدون رونالدو در فصل ۱۵-۲۰۱۴ تنها دو گل در پنج بازی به ثمر رساند. تعداد گل‌های او مانند سرخیو راموس، خامس رودریگس و رافائل واران بود. بیل نیز مانند چیچاریتو و ایسکو تنها یک بار گلزنی کرد.

 

فصل گذشته موراتا ۱۱، رودریگس ۱۰ و آسنسیو شش گل به ثمر رساندند، یعنی دو گل بیشتر از بنزما و چهار گل بیشتر از بیل. این موضوع باعث شد که هواداران خواستار حضور ایسکو و موراتا در ترکیب تیم باشند. زین‌الدین‌ زیدان در فینال لیگ قهرمانان اروپا تصمیم گرفت هافبک مالاگایی در ترکیب اصلی حضور داشته باشد اما موراتا که دومین گلزن برتر تیم بود باز هم نیمکت‌نشین بنزما شد. او به همین خاطر تصمیم گرفت مادرید را ترک کند و در لیگ برتر انگلیس با پیراهن چلسی بازی کند.

 

در فصل جدید در تساوی ۲ بر ۲ مادرید برابر والنسیا بیل و بنزما در گلزنی ناکام ماندند. مهاجم ولزی و فرانسوی با خشم هواداران مادرید روبه‌رو شدند و طرفداران آن‌ها را هو کردند. بنزما چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد. اگر او یکی از توپ‌ها را به گل تبدیل می‌کرد، سفیدپوشان سه امتیاز بازی را کسب می‌کردند. دو مهاجم مادرید باید در نبود رونالدو گلزنی می‌کردند اما این اتفاق نیفتاد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------