آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

دلیل تحریم بلیت فروشی اینترنتی از سوی سرخابی



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی ,داربی

دو باشگاه پرسپولیس و استقلال طی بیانیه‌هایی در هفته جاری از هواداران خود خواسته‌اند بلیت‌های مسابقات لیگ برتر را از طریق سامانه بلیت فروشی شرکت برهان مبین خریداری نکنند.

به گزارش ایسنا، سایت نود نوشت: باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به دنبال این هستند که بلیت فروشی مسابقات لیگ را خودشان به عهده بگیرند و پس از دو سال مذاکره در این باره با چراغ سبز تاج رئیس فدراسیون فوتبال و بهاروند رئیس سازمان لیگ مواجه شده‌اند.

 

این دو باشگاه از هواداران خود خواسته‌اند بلیت بازی‌های پرسولیس - پیکان و استقلال - ذوب آهن را از طریق سامانه بلیت فروشی برهان مبین خریداری نکنند و به زودی اطلاعیه تکمیلی در این مورد صادر خواهند کرد.

 

اخبار دریافتی ما حکایت از  آن دارد این دو باشگاه درپی بسترسازی برای عرضه بلیت از طریق اینترنت هستند و باید دید مسئولان باشگاه تا قبل از مسابقات هفته هفتم موفق به این کار خواهند شد یا خیر. تا این لحظه مسئولان باشگاه امیدوارند به هدف خود برسند و برنامه‌هایشان پیش از این تاریخ به نتیجه برسد.

 

از طرفی احتمال این که شرکت برهان مبین هم اقدام به شکایت از سازمان لیگ کند وجود دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------