روایت جالب مارسلو از پیوستن خود به رئال



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی ,مارسلو

ستاره برزیلی رئال مادرید روایت جالبی از نحو پیوستن خود به کهکشانی‌ها دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، مارسلو ۱۰ سال است که در رئال مادرید بازی می کند و بعد از سرخیو راموس بازوبند کاپیتانی کهکشانی‌ها را بر بازو می بندد. این ستاره برزیلی روایت جالبی از نحوه پیوستن خود به رئال دارد.

 

او گفت: یک نفر از باشگاه رئال با من تماس گرفت و گفت دوست داری که راهی تیم ما شوی و جواب من بله بود. همه چیز زود آماده شد و من راهی اسپانیا شدم.باور کنید که تنها فکر می کردم که قرار است با هم صحبت کنیم و مذاکره ای کوتاه داشته باشیم.

 

او ادامه داد: تنها چند دقیقه نگذشت که یک قرارداد را درحالیکه آرم باشگاه رئال روی آن بود به من دادند و خواستند که آن را امضا کنم. اصلا چیزی را که می دیدم باور نمی کردم. بعد از امضا کردن دو نفر که لباس شخصی بر تن داشتند من را به یک سالن بردند و به رسانه ها معرفی کردند. خانواده ام در برزیل وقتی خبر را از گلوبو اسپورت شنیده بودند اصلا باور نکردند و از من توضیح می خواستند و من هم نمی توانستم چیزی بگویم.

 

این بازیکن برزیلی در ادامه سخنان خود گفت: وقتی به رئال پیوستم چیزی از لیگ قهرمانان اروپا نمی دانستم. به صورت تصادفی بازی پورتو و موناکو را در فینال ۲۰۰۴ نگاه می کردم. از عمویم پرسیدم که این چه رقابتی است گفت لیگ قهرمانان اروپا و از آن زمان بود که نام چنین رقابتی را شنیدم.

 

مارسلو در ادامه سخنان خود به ستایش از تیته سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل پرداخت و گفت: براین باور هستم که تیته مربی ایده‌ال برای برزیل است. در ۱۰ سالی که در تیم ملی بازی کرده ام تیته تنها مربی است که با من تماس گرفته و خواسته به اردوی تیم اضافه شوم. نهایت تلاش خود را برای موفقیت برزیل و تیته به کار می برم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------