توضیحات مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره واگذاری باشگاه نفت به پارس طلاییه



  اخبار ورزشی  ,خبرهای  ورزشی ,رضا گل محمدی

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران میگوید برای شرکت پارس طلاییه پروانه فعالیت یک ماهه صادر شده است و پس از عملی کردن تعهداتشان برای این شرکت و باشگاه نفت پروانه فعالیت یک ساله صادر می‌شود.

به گزارش ایسنا، باشگاه نفت تهران دیروز(چهارشنبه) توسط کمیته انتقال باشگاه نفت به شرکت فراورده های نفتی پارس طلاییه واگذار شد. رضا گل محمدی در گفت و گو با ایسنا درباره مراحل این واگذاری با بیان اینکه این انتقال نهایی شده است اظهار کرد: روال قانونی این کار اینطور بوده که وزارت نفت به عنوان مالک باشگاه نفت یک تفاهم نامه با شرکت بهنام پیشرو کیش بسته بود اما بهنام پیشرو نتوانست به تعهداتش نسبت به باشگاه نفت عمل کند و پس از آن تصمیم به واگذاری این باشگاه به شرکت دیگری گرفت. البته من نمی‌توانم به این قسمت ورود کنم چون یک بحث داخلی است.

 

او افزود: از طرف وزارت نفت به من نامه نوشتند که آقای گل محمدی، ما دو خریدار برای باشگاه نفت داریم که میخواهیم اهلیت آن ها را شما تعیین کنید. ما بررسی کردیم و اهلیت دو باشگاه با توجه به تعهداتی که می دهند، مورد تایید قرار گرفت. آن ها باید یک سند ملکی معتبر به ما به عنوان تضمین بدهند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تصریح کرد: دیروز وزارت نفت به من نامه نوشت که ما باشگاه را به شرکت پارس طلاییه واگذار کردیم، بنابراین از نظر وزارت نفت مالک باشگاه پارس طلاییه است. من هم مجوز موقت یک ماهه برای فعالیت این شرکت صادر کردم که اگر به تعهداتشان در تفاهم نامه عمل کنند، پس از آن می توانند به کارشان ادامه دهند. این پروانه فعالیت فعلا یک ماهه صادر شده و پس از آن یک ساله صادر میشود. شرکت پارس طلاییه برای تضمین عملی شدن تعهداتش، یک وثیقه ملکی بزرگ داده که بررسی عملی شدن تعهدات به عهده تاجیک و شرکت نفت است.

 

گل محمدی در پایان درباره عقد قرارداد دو ساله با امین منوچهری در هیات فوتبال استان تهران با باشگاه نفت طلاییه اظهار کرد: چون فرصت نقل و انتقالات تا دیشب بوده این قراداد بسته شد. فدراسیون فوتبال اعلام کرد که آن ها میتوانند قرارداد امضا کنند.

 

شرکت پارس طلاییه بعد از آن که توانست ظرف مدت یک‌ماه به تعهدات خود یعنی پرداخت بدهی مالیاتی و هم‌چنین پرداخت بدهی بازیکنان، نسبت به باشگاه نفت تهران عمل کند، موفق شد برای یک‌سال مجوز فعالیت برای باشگاه نفت را کسب کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------