آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واگذاری سرخابی‌ها به نقطه پایانی رسید | پرسپولیس به چهار بانک رسید، استقلال به خلیج‌ فارس

باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی از چهار بانک و استقلال نیز به هلدینگ خلیج فارس واگذار خواهند شد. به گزارش ورزش سه، به نظر می…

پاداش ویژه به تیم ملی کره



 اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی ,تیم ملی کره

بازیکنان تیم ملی کره جنوبی به علت صعود به جام جهانی روسیه جوایز ویژه ای دریافت خواهند کرد.

به گزارش  ورزش سه؛ در روزهایی که بحث پاداش های صعود به جام جهانی تبدیل به دغدغه مهم بازیکنان تیم ملی شده و همه آنها در اقدامی هماهنگ به این وضع اعتراض کردند و کی روش هم واکنش نشان داد، اخباری در مورد نحوه تقسیم پاداش ها در تیم دوم گروه ایران شنیده شده است.

 

تیم ملی کره جنوبی موفق شد در نهایت با کسب یک امتیاز در تاشکند و قرار گرفتن در رتبه دوم، برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی صعود کند و حالا قرار است به زودی جلسه ای  در فدراسیون فوتبال کره جنوبی برگزار شده و جوایز اهدایی به بازیکنان مشخص شود.اما شنیده ها حاکی از تقسیم حدود 1.77 میلیون دلار میان بازیکنانی است که حداقل یک بار در طول رقابت های مقدماتی جام جهان به روسیه دعوت شده اند.

 

در جریان صعود به جام جهانی 2014، فدراسیون کره جنوبی بازیکنان تیم ملی را به 4 دسته تقسیم کرده و به گروه اول 100 میلیون وون تقریبا معادل 70 هزار دلار، به گروه دوم 80 هزار وون معادل 55 هزار دلار، به گروه سوم 60 میلیون وون تقریبا معادل 40 هزار دلار و به گروه چهارم 40 میلیون وون تفریبا معادل 25 هزار دلار پاداش اهدا کرد پس اگر قرار باشد پاداش این دوره نیز همانند سال 2014 باشد، بالاترین پرداختی ها حدود 300 میلیون تومان خواهد بود.

 

در این شرایط احتمالا سون هونگ مین ستاره تاتنهام بالاترین پاداش را دریافت می کند و طبق روال گذشته، سرمربی جدید آنها نیز 150 میلیون وون پاداش خواهد گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------