آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

زیدان: بدون رونالدو هم می توانیم پیروز شویم



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی ,زین الدین زیدان,

سرمربی رئال مادرید معتقد است بدون ستاره تیمشان هم می‌توانند پیروز شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، رئال مادرید شنبه در هفته سوم لالیگا در سانتیاگو برنابئو برابر لوانته یک بر یک متوقف شد. زین‌الدین زیدان پس از بازی گفت: نمی‌توانیم به خاطر عملکردمان خوشحال باشیم. برابر والنسیا دو امتیاز از دست دادیم اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. نگران نیستم اما امروز خوب بازی نکردیم.

 

سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: شروع بازی اهمیت زیادی دارد و باید حریف را تحت فشار قرار می‌دادیم. ابتدا دروازه‌مان باز شد سپس کریم بنزما را از دست دادیم. باید با قدرت بازی را شروع می‌کردیم و گل نخست را ما به ثمر می‌رساندیم. با این حال باید صبور بود و دیوانه‌وار عمل نکرد. باید بهتر بازی کنیم.

 

زیدان افزود: از لحاظ جسمانی در شرایط خوبی قرار داریم. چون در نیمه دوم نیز وضعیت خوبی داشتیم. گلزنی با توجه به موقعیت‌های کمی که ایجاد کردیم سخت بود.

 

تئو ارناندس و مارسلو در خط دفاعی کنار هم بازی کردند. سرمربی فرانسوی در این باره اظهار کرد: از عملکردشان خشنودم.

 

زیدان در مورد نبود کریستیانو رونالدو گفت: نمی توانیم شرایط را تغییر دهیم. رونالدو می تواند  چهارشنبه به همراه تیم بازی کند. راه حل درون تیم وجود دارد. تنها از نحوه بازیمان خشنود نیستیم. رونالدو بازیکن مهمی است و زمانی که حضور ندارد باید به دنبال راه حل باشیم. بدون او هم می توانیم پیروز شویم.

 

سرمربی مادرید در پایان اظهار کرد: زمانی که فرصت گلزنی دارید باید از آن بهره ببرید. از بازی با توپ تیم ناراضی هستم. همچنین شاگردانم کم دقت بودند و از این لحاظ ضربه خوردیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------