آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

امیرآبادی: هواداران استقلال صبر کنند/بازیکنان نمی‌خواهند منصوریان برود



   اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,هدي اميرآبادي

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال می‌گوید مشکل خاصی در این تیم دیده نمی‌شود و هواداران باید صبر داشته باشند.

به گزارش ایسنا، مهدی امیرآبادی پس از دیدار خیرخواهانه تیم پیشکسوتان و رسانه ورزش در باره این بازی اظهار کرد: بازی خوبی بود و امیدوارم برای یادواره سایر شهدای مدافعان حرم هم بتوانیم چنین بازی‌های یادبودی انجام دهیم و دوستان هم بتوانند در این بازی‌ها همدیگر را ببینند.

 

وی درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال گفت: به نظرم وضعیت استقلال خیلی خوب نیست. در بازی‌های اخیر فشار روانی ناشی از تعویض علیرضان منصوریان روی تیم و بازیکنان و بازیکنان برای اینکه منصوریان برکنار نشود، تلاش کردند که نتیجه بگیرند.

 

امیرآبادی افزود: البته استقلال بازی زیبایی را به نمایش نگذاشت و فقط توانست سه امتیاز بازی را بگیرد. امیدوارم در هفته‌های آینده استقلال بازی‌های زیبایی به نمایش بگذارد و همچنین نتیجه هم بگیرد.

 

او در پاسخ به این سوال که مشکل تیم استقلال چیست که نمی‌تواند آن طور که از این تیم انتظار می‌رود، در لیگ برتر نتیجه بگیرد، گفت: مشکل خاصی دیده نمی‌شود. اخیر بر علیه منصوریان شعار "حیا کن، رها کن" در ورزشگاه شنیده شده است که این شعار برای مربیان مختلف استقلال مانند، مرحوم حجازی، مرفاوی و حتی آقای قلعه‌نویی با وجود افتخارات زیادی که دارد، رخ داده است. به نظر من تماشاگران باید صبر داشته باشند تا تیم‌شان مانند پارسال به لیگ برگردد و امیدوارم استقلال هم با انجام بازی‌های زیبا باعث بازگشت تماشاگران به ورزشگاه و آشتی آن‌ها با تیم‌شان شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------