تاج: استقلال و پرسپولیس بلیت‌فروشی مسابقات‌شان را در آینده انجام خواهند داد



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی, تاج

رئیس فدراسیون فوتبال خبر داد که بلیت‌فروشی دیدارهای استقلال و پرسپولیس به این باشگاه‌ها واگذار خواهد شد.

به گزارش میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در مورد بلیت‌فروشی باشگاه‌ها گفت: امروز (دوشنبه) جلسه‌ای با حضور نماینده ریاست جمهوری، مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و شرکت تجهیز و توسعه برگزار شد. طبق قانون AFC باشگاه‌ها می‌بایست بلیت‌فروشی را در اختیار خود داشته باشند و براین اساس قرار شد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مانند سایر باشگاه‌ها بلیت‌فروشی مسابقات‌شان را در آینده انجام دهند. مسیری که در حال طی کردن هستیم، به سمتی است که همه باشگاه‌ها بلیت‌فروشی را خودشان انجام دهند.

 

وی در خصوص حق پخش تلویزیونی نیز اظهار داشت: در جلسه امروز صحبتی در مورد حق پخش تلویزیونی نداشتیم، اما این حق را برای کلیه باشگاه‌ها محفوظ می‌دانیم و در حال انجام مذاکره با صداوسیما هستیم. فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ فوتبال ایران و همه باشگاه‌ها به نتیجه این گفت‌وگوها امیدوارند تا از طریق مسالمت‌آمیز به نتیجه مطلوب برسیم و تا رسیدن به نتایج مطلوب، از طریق مجلس و صداوسیما پیگیری می‌کنیم.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اردوها و برنامه‌های جدید تیم ملی اظهار داشت: برنامه‌ها و اردوهای تیم ملی مانند همان برنامه‌هایی است که قبلاً تصویب و به باشگاه‌ها ابلاغ شده است. ما همان برنامه‌ها را اجرا می‌کنیم و مواردی به آن اضافه نمی‌کنیم، چون می‌خواهیم برنامه‌هایی که توسط سرمربی تیم ملی تأیید و توسط سازمان لیگ به باشگاه‌ها ابلاغ شده است دستخوش تغییر قرار نگیرد و زمینه اختلافی در جامعه فوتبالی فراهم نشود و اختلاف و مشکل جدیدی پیش نیاید. این برنامه را نه کم می‌کنیم و نه زیاد و عیناً برنامه تأیید شده را اجرا خواهیم کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------