آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

خوردبین: از لخویا شناخت کامل داریم/ برای ثبت قرارداد بازیکنان جدیدمان مشکلی نداریم



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,پرسپولیس

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید شناخت کاملی از تیم لخویا دارند و بازی‌های این تیم را به طور کامل آنالیز کرده‌اند.

 به گزارش ایسنا، محمود خوردبین در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره تمرین‌های این تیم پیش از بازی با لخویا اظهار کرد: تمرین‌های خوبی را برگزار می‌کنیم و کارهای تاکتیکی که در برابر لخویا قرار است انجام دهیم را مرور می‌کنیم. خدا را شکر بازیکنان هم سرحال هستند. از لخویا شناخت کامل داریم و تمام بازی‌های لخویا را داریم و آن را آنالیز کرده‌ایم.

 

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود به علت بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا آخرین تمرین پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار نمی‌شود، گفت: این موضوع را هنوز به ما اطلاع نداده‌اند اما نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد که دو بازی پیاپی در ورزشگاه آزادی برگزار شود، اگر قرار باشد در آزادی تمرین نکنیم یا در همین ورزشگاه خیریه عمل یا در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین خواهیم کرد و جای دیگری نمی‌رویم. ما می‌خواستیم در زمین ورزشگاه آزادی تمرین کنیم ولی اگر امکانش فراهم نشود در زمین خودمان تمرین می‌کنیم.

 

خوردبین درباره این که تمرین نکردن در آزادی به سود پرسپولیس است زیرا تیم لخویا شناختی از زمین تمرین این باشگاه ندارد، گفت: بله درست است. حالا این که تیم حریف نسبت به این قضیه اعتراض کند یا نه نمی‌دانم. شاید به آن‌ها اجازه دهند که صبح در زمین آزادی تمرین کنند ولی این که آیا این کار انجام شود و حتی AFC این را اجازه می‌دهد یا نه، نمی‌دانم.

 

وی هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره گران بودن بلیت بازی پرسپولیس و لخویا برای تماشاگران گفت: ظاهرا طبقه بالا را کمی ارزان‌تر کرده‌اند ولی به هر حال فروش بلیت هم برای پرسپولیس درآمد است و امیدواریم که هواداران بیایند که هم این درآمد برای پرسپولیس محقق شود و هم این که از حمایت آن‌ها برخوردار شویم.

 

سرپرست تیم پرسپولیس درباره این که آیا بعد از این مسابقه‌ها پرسپولیس اردویی را برگزار می‌کند یا نه؟ گفت: هنوز معلوم نیست و بعد از این بازی‌ها مشخص می‌شود.

 

او هم‌چنین درباره این که آیا پرسپولیس به خاطر بدهی می‌تواند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کند؟ تصریح کرد: نه این طور نیست و ما برای ثبت قرارداد بازیکنان جدیدمان مشکلی نداریم.

 

خوردبین در پایان درباره ادامه حضور سروش رفیعی در پرسپولیس گفت: در صورتی که تیم‌های خارجی سروش رفیعی را بخواهند ایرادی ندارد ولی اگر در ایران باشد سروش در پرسپولیس می‌ماند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------