ویسی: بازی با تیم‌های قلعه‌نویی دشوار است



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,عبدالله ویسی

سرمربی استقلال خوزستان با بیان این که بازی با تیم‌های قلعه‌نویی دشوار است، گفت: مقابل ذوب آهن برای کسب پیروزی و گرفتن امتیاز به میدان می‌رویم.

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی بعدازظهر پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: شریط جدول به گونه‌ای است که هر دو تیم نیاز به امتیاز گرفتن دارند. بازی کردن مقابل تیم‌های قلعه‌نویی بسیار سخت است. امیدوار هستیم با یک بازی خوب و با برد به اهواز برگردیم. برای نباختن و امتیاز گرفتن به میدان می‌رویم. با تمام قدرت مقابل تیم ذوب آهن بازی می‌کنیم.

 

او درباره مصدومیت وحید شیخ ویسی و بازی دادن به گودرز داوودی گفت: معمولا در مسابقات جام حذفی دروازه‌بان دوم را به میدان می فرستم. داوودی در جام حذفی بازی کرده است. دروازه‌بان‌های خوبی داریم. با تمرینات خوبی که داوودی انجام داده می‌تواند خوب بازی کند. وحید شیخ ویسی دروازه‌بان اول تیم ما است ولی گودرز داوودی هم خوب است.

 

او درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: محروم و مصدوم نداریم اما از بازی کردن کولیبالی اطمینان نداریم ولی با ما به اصفهان آمد. به احتمال ۷۰ درصد به بازی نمی‌رسد.

 

سرمربی استقلال خوزستان درباره سال‌های حضورش در اصفهان گفت: از زمانی که بازی می‌کردم از اصفهان خاطرات خوبی داشتم. اما روزهای سخت فوتبالی هم در اصفهان داشتم. خوشحالم که در شرایظ موفقیت و هنگامی که از دو بازی چهار امتیاز کسب کرده بودیم و در بازی آخر ذوب آهن را شکست داده بودیم، مرا اخراج کردند. این شغل من است و گلایه و شکایتی ندارم.

 

ویسی درباره تغییرات گسترده تیم استقلال خوزستان گفت: ۲۰ بازیکن در تیم ما تغییر کرده‌اند. به همین دلیل این تیم نیاز به زمان برای هماهنگی بیش‌تر دارد که بستگی به تفکرات تاکتیکی مربی برای انسجام سریع تیم دارد.

 

او ادامه داد: استقلال خوزستان شکل مناسبی دارد اما ۲۰ تغییر این تیم، کار کردن را سخت کرده است. به همین دلیل باید زیرساخت‌ها را اصلاح کنیم تا بتوانیم آینده خوبی را برای تیم بسازیم.

 

سرمربی استقلال خوزستان درباره جایگاه تیمش در انتهای فصل گفت: استقلال خوزستان تغییرات زیادی داشته است. نیاز به زمان داریم تا شکل واقعی خودمان را پیدا کنیم. این تیم به خاطر کوچ بازیکن و وضعیت مالی شرایط خوبی نداشت اما امسال در وضعیت بهتری قرار داریم. مردم این انتظار را از ما ندارند اما تلاش خودمان این است که تا پایان فصل در نیمه بالای جدول بمانیم.

 

ویسی درباره جام حذفی و حذف هشت تیم لیگ برتری خاطرنشان کرد: جام حذفی، جام شگفتی‌ها است. تیم‌های پایین‌تر برای خودنمایی می‌آیند و چیزی برای از دست دادن ندارند اما تیم‌های لیگ برتری با استرس حذف شدن، وارد زمین می‌شوند.  

 

او افزود: تمام بازی‌های تیم‌های لیگ برتری حذف شده را به دقت بررسی کردیم تا برای‌مان تجربه شود. نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم زیرا جام حذفی، جام خطرناکی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------