قلعه‌نویی: در حق ذوب‌آهن ظلم کرده‌اند نه اشتباه/ مربی ما سکته می‌کرد، داور می‌خندید



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و فجرسپاسی

سرمربی ذوب آهن معتقد است شکست تیمش برابر سپاهان و حذف از جام حذفی برابر فجر سپاسی به خاطر ظلم داور به تیم او بوده است.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: قبل از هر چیزی از اصفهانیان صحبتی دارم. حدود ۳۰ سال است که او را می‌شناسم. او از انسان‌های سالم و پرتلاش در فوتبال است اما ظلمی که به ذوب آهن شده را چه کسی جواب می‌دهد؟ این اشتباه نیست بلکه ظلم است.

 

او به بازی تیمش برابر سپهان و فجر سپاسی در جام حذفی اشاره کرد و گفت: بعد از اشتباهات فغانی مقابل سپاهان، به او بازی پخش مستقیم دادید که یک پاداش محسوب می‌شود. یک موقعی اشتباهات داوری و موقعی هم ظلم است. به خاطر ظلمی که به ما شد، جام حذفی را خیلی راحت از دست دادیم. هیچ خبری هم از رسیدگی نیست. گناه ذوب‌آهن این است که پارسال تیم اخلاق شده است. استنباط آن‌ها این است که هر چقدر ظلم شود، چیزی نمی‌گویند. طرف‌ آن‌ها هم قلعه‌نویی است. با خودشان می‌گویند اگر ضد قلعه‌نویی باشید، جریان ضد او نمی گذارد صدایش بلند شود. مربی تیم ما داشت سکته می‌کرد ولی آقای ملکی، داور بازی می‌خندید. امیدوارم رسیدگی شود.

 

سرمربی ذوب آهن افزود: این ظلم به ما شد ولی ان‌شاء‌الله به تیم‌های دیگر نشود. در بازی‌های قبل هم چنین صحنه هایی بود. شریفات بی‌مورد اخراج شد. واقعا در بازی‌های ما با سپاهان و فجرسپاسی به ذوب آهن ظلم شد. اگر طرف قضیه من هستم که بگویند. اگر واقعا این نیست چرا رسیدگی نمی‌شود. فغانی را دوست دارم چون افتخار مملکت است. ولی هر کسی از چراغ قرمز رد شود، خلاف کرده است؛ چه رییس‌جمهور باشد چه وزیر. حتما هم آقای ملکی پاداش می‌گیرد چون عدالت نیست که به فغانی پاداش بدهند ولی به او ندهند. اشتباهاتی که حاج ملک در بازی پرسپولیس کرد و پنج هفته محروم شد، مانند اشتباهاتی است که فغانی انجام داد. چون ذوب آهن تیم اخلاق‌مدار و کم طرفدار است مانند سایر تیم‌ها برخورد نمی‌شود. ضربه‌هایی که ذوب آهن می‌خورد، به خاطر من است. از اصفهانیان می‌خواهم رسیدگی کند.

 

وی در رابطه با صادر نشدن کارت بازیکن جدید جارجی تیمش از سوی فدراسیون فوتبال گفت: هنوز برای ما سوال است که چگونه نامه کمیته تعیین وضعیت قبل از رسیدن به باشگاه سه روز زودتر به آن برنامه (برنامه نود) رسیده است. آن برنامه از کنار قسمت‌هایی که باید روشن شود می‌گذرد و اگر تیم دیگری بود، جای راه انداختن نمایش، خیلی راحت از کنار آن عبور می‌کردند. این آقا خودش ابزار است و تا چند سال آینده همه چیز مشخص خواهد شد و کار او تمام می‌شود.

 

سرمربی ذوب آهن درباره بازی تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: فردا با تیمی بازی داریم که تفکر سرمربی آن فوتبال بازی کردن است. بچه‌ها به خاطر نتایج بازی‌های قبل ناراحت هستند اما می‌خواهند در بازی فردا، بیش‌ترین امتیاز را بگیرند.

 

او ادامه داد: استقلال خوزستان با وجود مشکلات زیاد، نتایج خوبی کسب کرده است.  

 

قلعه نویی درباره مشکلات ذوب‌آهن در این فصل گفت: با مصدومان زیادی فصل را آغاز کردیم اما بازیکنان تیم در حال نزدیک شدن به افکار من هستند. امیدواریم زودتر به روزهای خوب خودمان بازگردیم.

 

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر این که در صورت حذف شدن نفت تهران و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا با توجه به تکمیل نشدن پرونده‌های مالی، امکان جایگزین شدن تیم‌های ذوب آهن و سپاهان وجود دارد گفت: امیدوارم این اتفاق برای این دو تیم نیافتد زیرا برای رسیدن به آن تلاش زیادی کردند اما بازی کردن در آسیا راحت‌تر از لیگ برتر است زیرا علاوه بر انگیزه بالاتر بازیکنان، امکانات بهتر ورزشگاه‌های خارج از کشور روی بازی تاثیر می‌گذارد در حالی که زمین‌های مورد استفاده در لیگ برتر از پاییز به بعد رو به خرابی می‌روند.

 

دیدار تیم‌های ذوب آهن و استقلال خوزستان از چارچوب هفته ششم لیگ برتر فردا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------