فراز تراکتور از شکست خانگی با گل تماشایی حاتمی



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,تراکتورسازی

تراکتورسازی با گلزنی مهاجم با تجربه خود از شکست مقابل سیاه‌جامگان گریخت.

به گزارش ایلنا، تیمهای تراکتورسازی تبریز و سیاه جامگان مشهد از ساعت 19 امشب در ورزشگاه یادگار امام تبریز در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند.

 

تراکتورسازی در چند هفته اخیر حسابی روی دور برد بوده و با احتساب جام حذفی در سه دیدار اخیرش به سه برد دست پیدا کرده است. در سوی مقابل تیم اکبر میثاقیان هم وضعیت بدی ندارد و هم امتیاز تراکتور در جدول رده بندی به حساب می آید.

 

تلاش دو تیم در پایان نود دقیقه در حالی که با ثانیه‌های پایانی با برتری سیاه‌جامگان در پیش بود با گل فرزاد حاتمی به تساوی انجامید و گل‌محمدی از یک شکست خانگی فرار کرد.

 

‌گل‌ها: میرهانی هاشمی (85) برای سیاه‌جامگان و فرزاد حاتمی (2+90) برای تراکتورسازی

 

ترکیب تراکتورسازی:

 فرزین گروسیان، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، محمدرضا مهدی زاده، محمدرضا آزادی، فرزاد حاتمی، فاخر تهامی، محمد نادری، مهدی شریفی، محمد مسلمی پور و علی طاهران 

 

ترکیب سیاه جامگان: 

حسن عین افشار، رضا شریفی، کیوان امرایی، مصطفی احمدی، کریم احمدی، محمد مهدی عسگری،محسن آقایی، میر هانی هاشمی، روح الله سیف الهی، حسین بادامکی و پیام ملکیان

 

دقایق حساس:

دقیقه 8: ضدحمله خطرناک بازیکنان تراکتورسازی و پاس در عمق تهامی برای شریفی این بازیکن را در موقعیت گلزنی قرارداد، که ضربه شریفی به شکل خطرناکی از کنار دروازه راهی اوت شد.

 

دقیقه 33: روی فشار حملات تیم میهمان شاگردان اکبر میثاقیان صاحب ضربه کرنر شدند اما ارسال خطرناک روز دروازه تراکتورسازی توسط مدافعان دور شد.

 

دقیقه 40: ضربه ایستگاهی برای تراکتورسازی را مهدی کیانی با شوتی محکم روانه دروازه سیاه جامگان کرد اما توپ با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

 

دقیقه 53: ضربه سر فرزاد حاتمی به پشت مدافعان سیاه جامگان مهدی شریفی را در موقعیت تک به تک در شش قدم حریف قرار داد که ضربه ضعیف از این مهاجم باعث شد تا توپ به راحتی در اختیار عین افشار قرار گیرد.

 

دقیقه 58: کرنر ارسالی توسط سیف اللهی موقعیت سرزنی را در اختیار کریم احمدی قرار داد که ضربه این بازیکن با کمترین اختلاف راهی اوت شد.

 

دقیقه 82: محمد نوری روی ضربه راه دور قصد باز کردن دروازه سیاه جامگان را داشت که عین افشار واکنش به موقعی نشان داد.

 

دقیقه 84: سیف اللهی در ضدحمله صاحب موقعیت شد که فرزین گروسیان این فرصت را مهار کرد تا تیمش را از دریافت گل نجات دهد.

 

دقیقه 85 (گل): ضد حمله سیاه‌جامگان روی ارسال از سمت راست با پرش بلند میرهانی هاشمی و ضربه سر این مدافع پیش تاخته منچر به گل شد.

 

دقیقه 2+90 (گل): فرزاد حاتمی با یک ضربه زیبا و مهار ناپذیر دروازه سیاه‌جامگان را باز کرد و تیمش را از یک شکست خانگی نجات داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------