آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

مشکلات رئال مادرید با آسیب دیدگی دو بازیکن دیگر بیشتر شد



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,بارسلونا رئال مادرید

رئال مادرید باز هم دو بازیکن دیگر خود را به علت آسیب دیدگی از دست داد و به مشکلاتش در دیدار برابر رئال سوسیداد اضافه شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید یکشنبه در هفته چهارم لالیگا برابر رئال سوسیداد قرار می گیرد. این تیم امروز (شنبه) آخرین تمرینش را پیش از سفر به سن سباستین انجام داد که مهمترین اتفاق غیبت تونی کروس و خسوس وایخو بود. هافبک آلمانی که در دیدار برابر آپویل نیکوزیا نیکمت نشین بود نمی تواند در بازی فردا هم  تیمش را همراهی کند.  

 

هفته پیش نیز مادرید دو بازیکنش را به علت آسیب دیدگی از دست داد. کریم بنزما در دیدار برابر لوانته آسیب دید و متیو کواچیچ برابر تیم قبرسی  مصدوم شد. هر دو بازیکن چند هفته نمی توانند تیمشان را همراهی کنند.

 

مادرید علاوه بر این دو بازیکن از کریستیانو رونالدو و مارسلو نیز به دلیل محرومیت نمی تواند در دیدار برابر رئال سوسیداد استفاده کند.

 

تنها خبر خوب برای تیم مادریدی حضور مارکو آسنسیو در بازی فردا شب است. مهاجم اسپانیایی که لیگ قهرمانان را از دست داد می تواند در بازی یکشنبه به میدان برود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------