برانکو ایوانکوویچ مقصد سرمربی کروات مدنظر استقلال را تغییر داد (عکس)



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,برانکو,

در شرایطی که گفته می‌شد زلاتکو دالیچ که پیش از این نامزد هدایت استقلال بود، گزینه اصلی آبی‌پوشان پایتخت خواهد بود، مقصد او مشخص شد.

به گزارش ایلنا، سرمربی کروات سابق العین امارات که دوران استراحت خود را پشت سر می‌گذارد، اکنون با توجه به ناکامی سرگی ربروف، جانشین اصلی حضور روی نیمکت الاهلی عربستان است.

 

سرمربی اوکراینی که با مبلغی جالب توجه در ابتدای فصل و بعد از قهرمانی به همراه دیناموکیف، عهده‌دار نیمکت الاهلی عربستان شده بود، در نهایت نتوانست آنها را خواسته‌شان در لیگ قهرمانان برساند و مقابل پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ شکست را پذیرا شد.

 

اکنون قرار است زلاتکو دالیچ، سرمربی موفق العین امارات که گزینه حضور روی نیمکت استقلال نیز بود، به عنوان جانشین سرگی ربروف معرفی شود. این مربی کروات در خصوص این پیشنهاد گفت: علاقمندم بعد از سه فصلی که با العین پشت سر گذاشتم چالش جدیدی را تجربه کنم و الاهلی باشگاه بزرگی است.

 

دالیچ طی روزهای اخیر به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی حضور روی نیمکت استقلال معرفی شده بود که اخبار مربوط به این اتفاق به حاشیه بزرگی تبدیل شده بود که مهمترین آن اقدام یک پیج غیر رسمی در خصوص انتشار عکس مربوط به حضورش در تهران بود.

 

اکنون با بالا رفتن احتمال حضور این مربی موفق کروات در الاهلی عربستان، منصوریان یکی از رقبای خطرناک خود در استقلال را از دور کنار می‌بیند. 

 

  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,برانکو,

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------