برزیل فاتح والیبال قهرمانان بزرگ جهان شد



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,برزیل

تیم ملی والیبال برزیل به مقام قهرمانی رقابت‌های جام قهرمانان بزرگ جهان دست یافت.

به گزارش ایسنا، در روز پایانی از هفتمین دوره رقابت‌های والیبال جام قهرمانان بزرگ جهان که از بیست و یکم شهریور ماه و با حضور شش تیم برتر جهان در سال ۲۰۱۷ و به میزبانی دو شهر ناگویا و اوساکا در ژاپن برگزار می‌شود، تیم ملی والیبال برزیل در پنجمین و آخرین دیدارش رو در روی میزبان قرار گرفت و در پایان با ارائه یک بازی برتر توانست سه بر صفر چشم بادامی ها را در میان تشویق های پرشور هوادارانش مغلوب قدرت خود کند و برای پنجمین بار به مدال طلای جام قهرمانان بزرگ جهان دست یابد.

 

شاگردان رنان دال زاتو در سه ست پیاپی و با امتیاز های ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۲ توانستند به پیروزی دست یابند و با کسب پنجمین قهرمانی در این تورنمنت بیشتر از همیشه دست نیافتنی تر شوند.

 

سلسائو در پایان با چهار برد و یک شکست موفق شد بالاتر از ایتالیا در رده نخست جدول رده بندی قرار گیرد تا پس از قهرمانی در المپیک، ناکامی در لیگ جهانی را با یک قهرمانی ارزشمند جبران کند.

 

شاگردان یوچی ناکاگایچی در تیم ژاپن هم با پنج شکست و بدون برد و کسب تنها یک ست آن هم برابر ایتالیا در قعر جدول رده بندی قرار گرفتند.

 

در پایان این دیدار لوکاس سات کمپ، سرعتی زن تیم برزیل با ۱۶ امتیاز عنوان امتیاز آورترین بازیکن میدان را از آن خود کرد و در سوی دیگر میدان ایسای اوتاکه ۱۰ را برای چشم بادامی ها کسب کرد.

 

در دیگر دیدارهای امروز (یکشنبه)، ایتالیا سه بر یک آمریکا را شکست داد و ایران سه بر دو فرانسه را مغلوب کرد.

 

در پایان جام بزرگ قهرمانان جهان برزیل به عنوان قهرمانی دست یافت و پس از آن ایتالیا و ایران در رده های دوم و سوم ایستادند. تیم های آمریکا، فرانسه و ژاپن هم به عناوین چهارم تا ششم رسیدند.

 

رده‌بندی تیم‌ها:

 

۱- برزیل، ۴ برد، یک باخت، ۱۲ امتیاز، نسبت ست‌شماری ۲.۸

۲- ایتالیا، ۴ برد، یک باخت، ۱۲ امتیاز، نسبت ست‌شماری ۱.۷۵

۳- ایران، ۴ برد، یک باخت، ۹ امتیاز

۴- آمریکا، ۲ برد، ۳ باخت، ۸ امتیاز

۵- فرانسه، یک برد، ۴ باخت، ۴ امتیاز

۶- ژاپن، ۵ باخت، ۰ امتیاز

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------