روزهای خوب استقلال هم‌چون گذشته فرا می‌رسد



   اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی  ,استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال از هواداران این تیم خواست به کمک باشگاه بیایند تا با حمایت آنان روزهای خوب برای استقلال رقم بخورد.

به گزارش ایسنا، سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال در آستانه دیدار این تیم با ذوب آهن پیامی خطاب به هواداران استقلال صادر کرد. در این پیام آمده است:

 

هواداران عزیز و پر شور استقلال

 

همه اعضای باشگاه از بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی باشگاه، شما را سرمایه اول و آخر خود دانسته و به نارضایتی‌تان از نتایج تیم حق می‌دهند و شما را شایسته بزرگ‌ترین موفقیت‌ها می‌دانند. مطمئنا بدشانسی‌ها، مصدومیت‌ها و حاشیه‌ها می‌روند و با حمایت و همراهی شما روزهای خوب استقلال هم‌چون گذشته فرا می‌رسد.

 

حمایت شما از تیم در فصل گذشته در اوج نتایج بد ابتدایی، با نتایجی خوب همراه و پایان یافت. از شما می‌خواهم بدون توجه به حاشیه‌های ایجاد شده که برای آن‌ها تدابیر لازم اتخاذ خواهد شد، همدل و هم‌صدا روز چهارشنبه به حمایت از تیم خود بپردازید تا بازیکنان و کادر فنی با روحیه بالا بتوانند در جهت جلب رضایت شما قدم بردارند. امروز استقلال بیش از هر زمان دیگر به شما نیاز دارد.

 

دست هواداران، پیشکسوتان بزرگوار و همه افرادی که موفقیت استقلال را آرزومندند می‌بوسم و از آنان درخواست می‌کنم در این شرایط حساس به کمک باشگاه بیایند تا در کنار همدیگر و با حمایت هواداران پرشور روزهای خوب را برای استقلال رقم بزنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------